Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Warner Bros. Discovery kontynuuje inwestycje w fotowoltaikę

TVN Warner Bros. Discovery zainstalowała kolejne 26 paneli fotowoltaicznych na hubie technologicznym spółki. Na dachach dwóch budynków zamontowano w sumie 94 panele, a łączna moc instalacji wynosi 35,5 kW. Wyprodukowana w ten sposób energia już teraz służy spółce do zasilania anten telewizyjnych. Proekologiczna inicjatywa spółki przyczyni się do zredukowania emisji dwutlenku węgla o niemal 30 ton rocznie – czyli tyle, ile pochłonąć musiałby areał około 6 hektarów lasu.

96 modułów fotowoltaicznych zostało zamontowanych na dachach dwóch budynków tworzących wspólnie hub technologiczny spółki – 68 paneli znalazło się na budynku przy ul. Augustówka 3, a 26 paneli przy ul. Powsińskiej 4. Instalacja przy ul. Augustówka 3 produkuje prawie 26 kW energii, co przekłada się na redukcję CO2 na poziomie 21,6 ton rocznie. Panele zainstalowane na budynku przy ul. Powsińskiej wyprodukują w skali roku energię na poziomie 9,6 kW i przyczynią się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla o 8,2 tony.

- W naszej działalności biznesowej chętnie wdrażamy prośrodowiskowe rozwiązania. Na ekoinwestycje patrzymy długoterminowo – montaż niemal 100 paneli fotowoltaicznych na naszym hubie technologicznym to dobry początek efektywnej strategii dywersyfikacji źródeł energii oraz element naszej szeroko zakrojonej strategii odpowiedzialnego biznesu. W szerokości geograficznej, w której się znajdujemy panele fotowoltaiczne są najbardziej wydajne, jeśli są zamontowane pod kątem około 35-40 stopni. Dokładnie w ten sposób zainstalowaliśmy 68 paneli na budynku przy ul. Augustówka 3, jednak w przypadku budynku przy ul. Powsińskiej nie było to możliwe – nośność dachu nie pozwalała na instalację paneli na specjalnych podkonstrukcjach. Po dokładnej analizie wszystkich za i przeciw zdecydowaliśmy się na montaż większości paneli na południowych ścianach budynku – mówi Krzysztof Kozłowski, CTO TVN Warner Bros. Discovery.

TVN Warner Bros. Discovery podejmuje szereg innych działań mających na celu ochronę środowiska. Są to m.in.:

  • Udział w akcji „Posadzimy.pl”, w ramach której tylko w tym roku zasadzono 2100 drzew, co przełoży się w przyszłości na 2300 m2 lasu.
  • Montaż 4 uli na dachu siedziby głównej w Warszawie, w których zamieszkało 80 tysięcy pszczół. Ich liczba w sezonie osiągnęła ponad 240 tysięcy. Zapylają one rośliny w promieniu 3 km.
  • Działalność grupy pracowniczej "GreenD", w ramach której pracownicy angażują się na rzecz budowania świadomości dotyczącej środowiska naturalnego, klimatu i ochrony przyrody. Grupa GreenD angażuje się w promocję takich tematów, jak recykling, zero waste, zdrowy styl życia, eko produkty oraz redukcja plastiku. Dzięki grupie „GreenD” wprowadzono w firmie pięciofrakcyjną segregację śmieci, wodę w szklanych butelkach oraz recykling baterii, doprowadzono do zniknięcia jednorazowych plastikowych sztućców, naczyń i pudełek, a także wprowadzono więcej propozycji wegetariańskich w menu pracowniczej stołówki.
Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN