Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Warner Bros. Discovery wygrywa z konkurencją we wrześniu

TVN Warner Bros. Discovery po raz kolejny potwierdziła pozycję lidera na polskim rynku medialnym. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 24% w widowni komercyjnej 20-54. Poszczególne stacje i programy telewizyjne, a także produkcje dostępne w serwisach streamingowych nadawcy cieszyły się znaczną popularnością.

  • TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w Polsce we wrześniu - stacja znalazła się na czele zestawienia Big5 z SHR na poziomie 8,4% w grupie demograficznej 20-54.
  • Kanał TVN7 zanotował wzrost widowni o 17,4% w grupie komercyjnej w porównaniu z analogicznym okresem 2022 r.
  • Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,4%), jak i w grupie 4+ (SHR 5,5%).
  • Najpopularniejszy kanał lifestyle’owy TVN WBD, TVN Style, był we wrześniu liderem swojej kategoii i osiągnął udział w widowni na poziomie 0,4% w grupie 20-54.

TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w grupie komercyjnej 20-54. Kanały grupy medialnej osiągnęły w minionym miesiącu 24% udziału w rynku.

Łukasz Ropczyński
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN