W styczniu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery ponownie znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,2% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w ramach grupy Big5 z SHR na poziomie 9% w widowni komercyjnej.
Początek roku upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy – TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,3% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN Style po raz kolejny zajęła pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych w grupie komercyjnej (SHR: 0,5%).
TVN WARNER BROS. DISCOVERY LIDEREM RYNKU W STYCZNIU
Grupa TVN Warner Bros. Discovery z sukcesem otworzyła nowy rok. Portfel grupy medialnej osiągnął 23% udziału w rynku, utrzymując pozycję lidera w grupie komercyjnej.
Udział największych grup medialnych w styczniu 2023 r. w widowni komercyjnej 16-49
|
||||||||
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL Źródło: Nielsen Audience Measurement |
Stacja TVN z udziałem 9% uplasowała się na pierwszym miejscu wśród kanałów telewizyjnych w Polsce, utrzymując przewagę nad pozostałymi stacjami z grupy Big5.
Dwiema z trzech najchętniej oglądanych pozycji w styczniowej ramówce stacji TVN były konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich. Turniej Czterech Skoczni w Bischofshofen 6 stycznia oglądało niemal 3,4 mln osób (SHR 4+: 26%), z kolei jego odsłona w Garmisch-Partenkirchen przyciągnęła przed ekrany prawie 3,2 mln widownię (SHR 4+: 26,1%). Na trzecim miejscu zestawienia popularności wśród widzów w minionym miesiącu znalazły się “Fakty”, których wydanie z 24 stycznia obejrzało niemal 3 mln osób (SHR 16-49: 25,7%).
- Bardzo mnie cieszą te wyniki. Styczeń jest dla nas zwykle trudniejszym miesiącem, bo mamy wtedy mniej premierowych programów na antenach naszych kanałów. Tym razem jednak bardzo nam pomogły wydarzenia sportowe – świetne wyniki oglądalności Pucharu Świata w skokach narciarskich na głównej antenie czy tenisowy Australian Open w Eurosporcie. Również finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ostatnią niedzielę był dla nas udanym przedsięwzięciem od strony telewizyjnej na antenach TVN, TTV i TVN24 oraz w Playerze. Utrzymanie przez nasz główny kanał pozycji lidera w grupie komercyjnej też jest dla nas dużym sukcesem – mówi Bogdan Czaja, Group Vice President – Programming & Operations, TVN Warner Bros. Discovery.
Zobacz także:
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.