Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Warner Bros. Discovery z nową ofertą rozwojową dla pracowników

TVN Warner Bros. Discovery wystartowała z jesiennym programem szkoleń. Do końca roku pracownicy Grupy mogą skorzystać z około 300 godzin zajęć. Wśród jesiennych nowości pojawiły się trzy bloki szkoleniowe obejmujące zarządzanie projektami, doskonalenie kompetencji "miękkich" oraz tzw. "narzędziownik lidera".

Na przełomie stycznia i lutego 2022 roku nadawca przeprowadził wewnętrzne badanie potrzeb rozwojowych, które pozwoliło zidentyfikować obszary, w których pracownicy TVN Warner Bros. Discovery chcą poszerzać swoje kompetencje. W oparciu o jego wyniki zespół People & Culture przygotował ofertę rozwojową obejmującą szkolenia dostępne na platformach e-learningowych – w tym m.in. rozwijających kompetencje językowe – a także pakiet szkoleń stacjonarnych.

- Już teraz widzimy ogromne zainteresowanie nowościami z oferty szkoleniowej, która opracowana została tak, by idealnie odpowiedzieć na potrzeby naszych pracowników. W ramach jesiennego programu szkoleń członkowie zespołu TVN Warner Bros. Discovery mogą nie tylko poszerzać swoje kompetencje zawodowe, ale również rozwijać umiejętności przywódcze. Zdecydowaliśmy się na stworzenie szerokiego pakietu szkoleń w zakresie zarządzania projektami, zespołami i własną efektywnością. Jesień pod tym względem jest u nas bardzo różnorodna – powiedziała Agnieszka Maciejewska, VP People & Culture w TVN Warner Bros. Discovery.

Jesienna oferta rozwojowa obejmuje 300 godzin szkoleń. Składają się na nią m.in. szkolenia z zarządzania projektami, w tym intensywny trening dający narzędzia i podstawy myślenia projektowego, szkolenie dotyczące pracy nad realnymi projektami i wyzwaniami, z którymi mierzą się pracownicy, a także program rozwojowy nastawiony na wzmacnianie innowacyjności oraz efektywne szukanie rozwiązań. Uczestnicy programu będą także odbywać comiesięczne spotkania z ekspertami, by dokonywać grupowej ewaluacji prowadzonych działań.

Pracownicy mają także możliwość skorzystania z całego spektrum szkoleń obejmujących różnorodne obszary wskazane przez zespół w przeprowadzonym badaniu, takie jak sztuka prezentacji i wystąpień publicznych, siła komunikacji niewerbalnej, excel czy warsztaty z kreatywności.

"Narzędziownik Lidera" dostępny w ramach jesiennej oferty szkoleniowej daje pracownikom dostęp do pakietu wiedzy i umiejętności zarządczych, takich jak: budowanie własnej efektywności, coaching a wpływanie na motywację i zaangażowanie zespołu, feedback & feedforward, asertywna komunikacja, zarządzanie stresem czy facylitacja jako narzędzie doskonalenia pracy zespołowej.

Jesienią uruchomiona została również nowa edycja programu rozwojowo-empowermentowego "Leading women", którego poprzednie odsłony cieszyły się dużą popularnością. Celem inicjatywy jest budowanie kompetencji przywódczych i wzmacnianie skuteczności osobistej kobiet, które nie pełnią jeszcze ról menadżerskich w firmie.

TVN to czołowy nadawca telewizyjny w Polsce, należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery. Zespół nadawcy liczy 4500 profesjonalistów i najlepszych ekspertów w swoim fachu, pracujących w różnorodnych obszarach, takich jak: program i produkcja, programy informacyjne, sprzedaż i marketing, technologia i technika czy finanse. Spółka prowadzi działania w 13 oddziałach i hubach produkcyjnych w wielu polskich miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu czy Łodzi.

Lider rynku medialnego w Polsce od lat angażuje się w działania mające na celu promowanie prowadzenie biznesu odpowiedzialnego społecznie. TVN Warner Bros. Discovery podejmuje także inicjatywy związane z zapewnieniem różnorodnego i inkluzywnego środowiska pracy. W 2020 firma roku firma uruchomiła globalną inicjatywę o nazwie MOSAIC z myślą o integracji i wyrównaniu szans mniejszości w kluczowych obszarach biznesu. W ramach programu zainicjowano m.in. szkolenia w zakresie nieświadomych uprzedzeń, różnorodności treści i dostawców, wpływu społecznego oraz niewykluczającej rekrutacji. TVN Warner Bros. Discovery inwestuje w rozwój swoich pracowników – ich nowe umiejętności i kompetencje – m.in. oferując szkolenia w formułach stacjonarnych i online. Pracownicy firmy mogą także korzystać z pomocy finansowej, dofinansowania do kursów zawodowych, opieki nad rodziną, a także brać udział w zajęciach poprawiających kondycję fizyczną i psychiczną.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN