[TVN] Uwaga / [TTV] Uwaga po uwadze

Miejsce na dyskusje związane z Grupą TVN Discovery Polska; dział poświęcony obecnym i archiwalnym audycjom.

Moderatorzy: Łukasz, matik

a-j-p
Czasem tu wpada
Czasem tu wpada
Posty: 453
Rejestracja: środa 18 sty 2006, 23:02
Lokalizacja: Łódź

Re: Uwaga

Post autor: a-j-p » środa 09 wrz 2009, 10:16

Specjalnie zobaczyłem wczoraj UWAGE i nadal stwierdzam, że studio virtualne jest najgorszym jakie może być.
Co tu jest niby takiego fajnego ?? latające napisy na białym tle ? Wolałem to małe "żywe" studio. Po za tym jeśli już chcą używać studia virtualnego to proponuje zabrać prowadzącym tą podkładkę z logiem TVNu. W zależności pod jakim kontem stanie prowadzący ta podkładka potrafi się zlać z grafiką ( grafika wyświetla się na niej ).

Ogolnie zmiany na duży minus. Wygląda to naprawdę jak Polsat z lat 90ych

skorupa2006
Czasem tu wpada
Czasem tu wpada
Posty: 236
Rejestracja: sobota 26 lip 2008, 23:21

Re: Uwaga

Post autor: skorupa2006 » środa 09 wrz 2009, 15:59

Ojj niestety wirtualne studia w latach '90 nie były tak rozwinięte. Procesory kart graficznych nie pozwalały na takie rzeczy.

mfdtv4
Czasem tu wpada
Czasem tu wpada
Posty: 481
Rejestracja: sobota 16 sie 2008, 22:30

Re: Uwaga

Post autor: mfdtv4 » niedziela 27 gru 2009, 17:59

Fajnie, że zrobili zimowo-świąteczną wersje Uwagi (Achtung). Chodzi mi o grafikę za Cebulą :)

kamilkomentuje
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 541
Rejestracja: poniedziałek 09 lut 2009, 11:31
Lokalizacja: woj. podkarpackie
Kontakt:

Re: Uwaga

Post autor: kamilkomentuje » niedziela 27 gru 2009, 19:41

Zimowa oprawa graficzna Uwagi baardzo wprowadza w klimat. Gratulacje :brawa:
tvn - wiosną programowo najlepszy.

kamilkomentuje
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 541
Rejestracja: poniedziałek 09 lut 2009, 11:31
Lokalizacja: woj. podkarpackie
Kontakt:

Re: Uwaga

Post autor: kamilkomentuje » sobota 02 sty 2010, 20:05

Nagroda 'grand press",dla dziennikarzy Uwagi !
Dziennikarze Uwagi TVN – Szymon Jadczak i Maciej Kuciel - zdobyli nagrodę Grand Press 2009 w kategorii "News" za materiał "Dobre, bo szwedzkie".
więcej na tvn.pl
tvn - wiosną programowo najlepszy.

Marcin
Fan Forum
Fan Forum
Posty: 3923
Rejestracja: środa 07 lip 2004, 19:31

Re: Uwaga

Post autor: Marcin » sobota 02 sty 2010, 20:06

Wow, szybki jesteś, gratulacje!

kamilkomentuje
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 541
Rejestracja: poniedziałek 09 lut 2009, 11:31
Lokalizacja: woj. podkarpackie
Kontakt:

Re: Uwaga

Post autor: kamilkomentuje » sobota 02 sty 2010, 20:10

Hah, dopiero teraz zauważyłem ;)
tvn - wiosną programowo najlepszy.

matik
Moderator
Moderator
Posty: 5542
Rejestracja: piątek 27 sie 2010, 21:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uwaga

Post autor: matik » wtorek 12 paź 2010, 20:03

Dzisiaj zauważyłem, że Uwaga znowu zyskała nową oprawę ekranową. Belki są nawet ładne, ale logo programu jest ohydne!!!

mojpierwszyraz
Bywalec
Bywalec
Posty: 808
Rejestracja: sobota 19 cze 2010, 19:19

Re: Uwaga

Post autor: mojpierwszyraz » wtorek 12 paź 2010, 20:14

Troszkę dziwnie to wygląda. Ale ciekawe takie eksperymenty, ciekawe ;) Ogółem wygląda to fajnie ;)
tvn - latem programowo najgorsza!

ziom
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 493
Rejestracja: niedziela 16 sie 2009, 14:51

Re: Uwaga

Post autor: ziom » sobota 01 sty 2011, 12:04

Macie może materiał z wczorajszej Uwagi na temat pożegnania Ryszarda Cebuli?
TVN - programowo najlepsza
TVN24 - cała prawda całą dobę

matik
Moderator
Moderator
Posty: 5542
Rejestracja: piątek 27 sie 2010, 21:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uwaga

Post autor: matik » czwartek 20 sty 2011, 06:17

info z wirtualnemedia.pl
Tomasz Kubat poprowadzi “Uwagę!”
Tomasz Kubat zostanie nowym prowadzącym nadawany w TVN magazyn interwencyjny “Uwaga!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Kubat związany jest z TVN od 2002 roku. W przeszłości był producentem programów “Teraz My!” i “Pod napięciem”, ostatnio produkował eventy m.in. relacje z WOŚP i pracował przy programie “Wydaje ci się, że umiesz jeździć?” emitowanym w TVN Turbo.
Tomasz Kubat w roli prowadzącego “Uwagę!” zadebiutuje 12 lutego br. Będzie gospodarzem magazynu w weekendy. Zastąpi Ryszarda Cebulę, który od stycznia br. przeszedł do nadawanego w TVN 24 programu “Prosto z Polski” (więcej na ten temat). Prowadzącym “Uwagę” w dni powszednie pozostaje Zbigniew Łuczyński.

Adrian ;P
Fan Forum
Fan Forum
Posty: 2356
Rejestracja: sobota 22 wrz 2007, 14:13
Lokalizacja: Łódź

Re: Uwaga

Post autor: Adrian ;P » poniedziałek 01 sie 2011, 18:58

Od dzisiaj nowe odcinki programu :D

rogi
Bywalec
Bywalec
Posty: 695
Rejestracja: piątek 15 lip 2011, 10:00

Re: Uwaga

Post autor: rogi » poniedziałek 01 sie 2011, 20:16

Uważam, że 'Uwagę' powinni prowadzić na żywo.

matik
Moderator
Moderator
Posty: 5542
Rejestracja: piątek 27 sie 2010, 21:00
Lokalizacja: Warszawa

Re: Uwaga

Post autor: matik » poniedziałek 01 sie 2011, 20:43

rogi pisze:Uważam, że 'Uwagę' powinni prowadzić na żywo.
Przecież w dni powszednie jest na żywo :D24

rogi
Bywalec
Bywalec
Posty: 695
Rejestracja: piątek 15 lip 2011, 10:00

Re: Uwaga

Post autor: rogi » poniedziałek 01 sie 2011, 21:20

Ale mi chodziło oto, że nie powinni robić sobie przerw tak jak to było ostatnio, że puścili archiwalne odcinki.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika