: sobota 28 sie 2004, 12:49
ÂŚmiejscie sie Âśmiejcie, a ja mĂłwie (piszĂŞ) caÂłkiem serio.
Forum jedynej nieoficjalnej strony o telewizji TVN i TVN Warner Bros. Discovery
https://forum.tvnfakty.pl/
Nie przepuszczaj tych, ktĂłrzy majÂą same paÂły , jaki narĂłd bĂŞdzie miaÂł z nich poÂżytek, kolejni na listĂŞ bezrobotnych i w kolejce po zasilek.doktorfaustus1 pisze:PrzepuszczĂŞ wszytkich - na dydaktyce powiadajÂą nam, Âże kaÂżda jedynka w dzienniku jest poraÂżkÂą nauczyciela.
Sylwio tutaj masz racjê - osoby jawnie lekcewa¿ace obowi¹zek szkolny szans u mnie mieÌ nie bêdê. W jakiœ sposób musz¹ zdaÌ sobiê sprawê, ¿e ucz¹ siê po to, aby nie staÌ pod urzêdem pracy przez ca³e ¿ycie, licz¹Ì na jakieœ roboty sezonowe etc lub zasi³ek od paùstwa.Sylwia pisze: Nie przepuszczaj tych, którzy maj¹ same pa³y , jaki naród bêdzie mia³ z nich po¿ytek, kolejni na listê bezrobotnych i w kolejce po zasilek.
Nie dawaj im ¿adnych szans , ostatnio bardzo mnie i maj¹ kole¿ankê to zdenerwowa³o, ¿e takie nieuki dostaj¹ pokilkanaœcie szans, nie wykorzystuj¹ ich, kpi¹ sobie z nauczycieli, bo nie przychodz¹ na umówione terminy to szlag cz³owieka trafia, robi¹ wszytsko, aby ci zdali, a mojej kole¿ance zabrak³o 0,09 do paska, ¿aden cham nie chcia³ daÌ jej sznas ¿eby poprawiÌ ocenê (mam tu na myœli historiê). I zobaczymy jak te glupki bêd¹ sieteraz uczyÌ, w¹tpiê aby sie poprawili, oni to traktuj¹ jak taryfe ulgow¹ , po co siê uczyÌ jak i tak przejdzie siê do nastêpnej klasy. Ostatnio mia³am takiego glupiego w-fiste, to g³upsze od nas by³o, tak zapowiada³, ¿e takiej jedenj dziewczyny, która w 2 semestrze ani razu nie przyszla na w-f nie przepuœci, postawi jej 1 na koniec, a co siê okazuje, ze postawi³ jej 4 zmyœlone oceny!!,a mojej kole¿nance 6 na koniec nie chcia³ postawic mimo, ze gada , ze cwiczy najlepiej z nas. To siê jeszcze bardziej zdenerwowa³am i posz³am to trenera chlopaków - równy goœÌ, mozna z nim porozmawiac o sporcie, o wszystkim i po jego interwencji poistwai³ w koùcu t¹ 6.
Jest w tym trochê prawdy, ale g³ównie uczniowie dostaj¹ jedynki, bo s¹ leniwi, nie maj¹ ¿adnych ambicji, wyznaczonego celu w ¿yciu, dla nich jedna pa³a w t¹ czy w tamt¹ stronê nie robi ró¿nicy. Ja nie mia³am nigdy problemów z nauk¹, ale od dwóch lat wiem, ¿e tym bardziej mam siê po co uczyÌ, tylko ciê¿k¹ prac¹ zajdê na GPW.doktorfaustus1 pisze: Ale chodzi mi tez o to, ¿e nie tylko uczeù ma siê staraÌ, ale i nauczyciel. Lekcja nie powinna polegaÌ na "odbêbnieniu" danego fragmentu materia³u, czy przeczytaniu kilku stron z podrêcznika na g³os. Niestety takie przypadki równie¿ siê zdarzaj¹. Nie mo¿na równie¿ przyjœc na zajêcia i po 20 latach pracy w szkole robiÌ lekcji wed³ug starego pomys³u, wyucoznego na studiach. Wszak wszytko siê zmienia - uczniowie, ich problemy , programy nauczania etc. Jedynka powinna byc sygna³em dla nauczyciela - czy uczeù dosta³ tak¹ ocenê bo by³ leniwy i nie uwa¿a³ na lekcji, czy mo¿e dosta³ j¹ dla tego ¿e nic nie wyniós³ z nudnej i Ÿle przeprowadzonej lekcji. A mo¿e ma jakieœ k³opoty natury psychologicznej, mo¿e rodzice k³óc¹ suiê w domu etc - wszytko odzwierciedla siê w wynikach nauki. Wtedy potrzebna jest rozmowa, a nie jedynka. Ale w polskiej szkole, za marne pieni¹dze nikomu siê nie chce - wy olewacie, wiêc ja te¿ olewam. Niestety tak mysli wiêkszoœc nauczycieli. W³aœnie o to mi chodzi³o, gdy napisa³em, ¿e ka¿da jedynka jest pora¿k¹ nauczciela - trochê to idealistyczne
Nie zapomnij o Portfelu, niech siĂŞ uczÂą jak majÂą oszczĂŞdzaĂŚ na emeryturĂŞ, na co uwaÂżaĂŚ .doktorfaustus1 pisze: PS w trzeciej klasie wspomnĂŞ o Bliansie i zwÂłaszcza o Firmie - to bardzo dobry program. JeÂżeli siĂŞ nie mylĂŞ w szkoÂłach powinien byc taki przedmiot jak PRZEDSIĂBOIRCZOÂŚĂ - uczniowie powinni nauczyĂŚ isĂŞ grac na gieÂłdzie - np bawiÂąc siĂŞ w fikcyjne zasady, obserwujÂąc rzeczywiste kurys akcji, np wĂłwczas zadaniem domowym byÂłoby wÂłaÂśnie obejrzenie Blinasu
Sylwia, wiesz, Âże dla Ciebie zrobiÂłbym wszystko, ale akurat tego siĂŞ nie da.Sylwia pisze:To moÂże ÂŁukasz- administrator przeniesie te posty nie na temat do odpowiediego miejsca