Wirtualne Media pisze:18 kwietnia Axel Springer Polska wprowadzi na rynek nowy tytuÂł prasowy - ogĂłlnopolskÂą gazetĂŞ codziennÂą o charakterze opiniotwĂłrczym.
'Dziennik Polska Europa ÂŚwiat' ma byĂŚ to nowoczesna gazeta jakoÂściowa, skierowana do mÂłodych, wyksztaÂłconych czytelnikĂłw interesujÂących siĂŞ zarĂłwno tematykÂą krajowÂą, jak i europejskÂą i miĂŞdzynarodowÂą, oczekujÂących obiektywnych i kompetentnych informacji, podanych w ciekawej, dynamicznej i nowoczesnej formie - poinformowaÂł wortal Wirtualnemedia.pl koncern Axel Springer Polska.
Gazeta bĂŞdzie siĂŞ ukazywaÂła od poniedziaÂłku do soboty w cenie 1,50 zÂł.
Redaktorem naczelnym gazety jest Robert Krasowski - wczeÂśniej peÂłniÂący funkcjĂŞ redaktora naczelnego Fakt Europa. Kierownictwo redakcji tworzÂą rĂłwnieÂż Marta Bratkowska, Marta Stremecka, Konrad KoÂłodziejski i Marcin Piasecki. WydawcÂą Dziennika jest Grzegorz Jankowski, ktĂłry rĂłwnoczeÂśnie pozostaje redaktorem naczelnym Faktu.
„Dziennik jako nowoczesna gazeta opiniotwĂłrcza chce zaoferowaĂŚ wiĂŞcej niÂż tylko tematykĂŞ politycznÂą i gospodarczÂą. TakÂże w dziaÂłach Kultura i Styl zaproponujemy naszym czytelnikom ambitne dziennikarstwo. Wierzymy, Âże doceniÂą to mÂłodzi i otwarci na Âświat czytelnicy, ktĂłrzy chcÂą poszerzyĂŚ swojÂą wiedzĂŞ o Polsce, Europie i Âświecie”- mĂłwi Robert Krasowski, redaktor naczelny nowej gazety.
„Wprowadzenie nowego dziennika jest naszÂą odpowiedziÂą na zapotrzebowanie ze strony czytelnikĂłw, ktĂłrzy nie znajdujÂą wÂśrĂłd ukazujÂących siĂŞ obecnie tytu³ów odpowiedniej dla siebie gazety. Przeprowadzone przez nas badania potwierdzajÂą, Âże na rynku jest jeszcze miejsce dla nowej gazety opiniotwĂłrczej, oferujÂącej szerokie spektrum tematĂłw i nowe, ÂświeÂże spojrzenie. ChcielibyÂśmy, aby nowoczesna i innowacyjna koncepcja Dziennnika pozwoliÂła mu pozyskaĂŚ nowych czytelnikĂłw.” - powiedziaÂł Florian Fels, prezes zarzÂądu Axel Springer Polska.
Autorem makiety nowego dziennika jest Helmut Steindl, ktĂłry wczeÂśniej projektowaÂł dla Axel Springer Polska m.in. makietĂŞ Fakt Europa. Dyrektorem artystycznym gazety jest Piotr Grzybowski, rĂłwnoczeÂśnie dyrektor artystyczny Faktu.
Za sprzedaÂż powierzchni reklamowej w nowym dzienniku odpowiada Karol Skorupski, Dyrektor Biura Reklamy Faktu i nowego dziennika.
Dyrektor marketingu Faktu i nowego dziennika, Ewa KamiĂąska-Lampart, jest odpowiedzialna za kampanie marketingowe oraz planowanie i organizacjĂŞ dziaÂłaĂą promocyjnych nowego tytuÂłu.
Kampaniê reklamow¹ nowego tytu³u przygotowuje agencja reklamowa PZL, z któr¹ Axel Springer Polska wspó³pracowa³ przy wielu przedsiêwziêciach wydawniczych, m.in. kampaniach promocyjnych towarzysz¹cych wprowadzeniu Newsweeka i Faktu.
Kampania reklamowa poprzedzajÂąca debiut nowego dziennika Axel Springer Polska rozpocznie siĂŞ 12 kwietnia i obejmie wszystkie dostĂŞpne masowe kanaÂły promocji: telewizjĂŞ, prasĂŞ, radio, outdoor oraz internet. Za zakup mediĂłw odpowiada Mediacom. Wydawca zaplanowaÂł rĂłwnieÂż intensywnÂą promocjĂŞ w punktach sprzedaÂży prasy.
Zapowiada siĂŞ nawet dobrze. No ale zawsze tak jest zobaczymy jak bĂŞdzie to wygladaĂŚ w rzeczywiÂśtoÂści. TrochĂŞ nie pasuje mi ten tytuÂł - "Dziennik Polska Europa ÂŚwiat" - za dÂługi. :? PrzychodzĂŞ do kiosku i mĂłwiĂŞ: "PoproszĂŞ Dziennik Polska Europa ÂŚwiat" :/ gÂłupio znacznie lepiej by brzmiaÂło gdyby byÂł krĂłtszy tytuÂł. Cena teÂż jest nawet dobra - 1,50 jeÂśli ta gazeta bĂŞdzie tak dobra jak "Gazeta Wyborcza" to myÂślĂŞ Âże nowy produkt Axel Springer moÂże odebraĂŚ czytelnikĂłw gazecie Agory. Kampania reklamowa juÂż jutro siĂŞ zaczyna zobaczymy jak bĂŞdÂą promowaĂŚ ten dziennik.
A co Wy o tym myÂślicie