Strona 5 z 8

: sobota 28 sie 2004, 12:49
autor: Filip
ÂŚmiejscie sie Âśmiejcie, a ja mĂłwie (piszĂŞ) caÂłkiem serio.

: sobota 28 sie 2004, 12:50
autor: Sylwia
A my popieramy :D , nagroda- bycie administratorem przez tydzieĂą.

: sobota 28 sie 2004, 12:53
autor: michos
Lub mieĂŚ wÂłasny dziaÂł na forum np. doktorek historyk, dziaÂł miÂłoÂśnika wiadomoÂści, brutal szkolny to ja. :lol: :lol: :lol:

: sobota 28 sie 2004, 12:55
autor: Sylwia
Biedne dzieci, ile ich nie zda :twisted:

: sobota 28 sie 2004, 13:47
autor: doktorfaustus1
PrzepuszczĂŞ wszytkich - na dydaktyce powiadajÂą nam, Âże kaÂżda jedynka w dzienniku jest poraÂżkÂą nauczyciela. Jest w tym trochĂŞ racji.
Baryla pomysÂł z banem dobry. ZresztÂą juÂż niedÂługo osiÂągnĂŞ nowÂą rangĂŞ - opis Fan TVN-u za bardzo mi nie odopowiada, ograniczĂŞ wiĂŞc swoje posty, lub poproszĂŞ administratora o zmianĂŞ opisu, np ZAWSZE MA COÂŚ DO POWIEDZENIA, lub GĂŞba mu isĂŞ nie zamyka... :lol:
A gdybym zostaÂł administratorem..... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

: sobota 28 sie 2004, 14:04
autor: Filip
GdybyÂś zostaÂł administratore, to wszyscy tu obecni mielibyÂśmy kÂłopoty :twisted:

: sobota 28 sie 2004, 14:11
autor: doktorfaustus1
KÂącik WiadomoÂści juÂż mam :P , ale kÂącik historyka to dobry pomysÂł - np mĂłgÂłbym rozwiÂązywaĂŚ Wasze problemy z referatami i wypracowaniami z historii - np coÂś podpowiedzieĂŚ etc :P Wszelkie pytania prosze kierowaĂŚ na pw. :P
WÂątek brutal szkolny teÂż wydajĂŞ siĂŞ byĂŚ ciekawym, ale dopiero za dwa lata mĂłgÂłbym pisywaĂŚ tam czĂŞsciej - np o jedynkach i wymyÂślnych karach...

: sobota 28 sie 2004, 14:42
autor: Sylwia
doktorfaustus1 pisze:PrzepuszczĂŞ wszytkich - na dydaktyce powiadajÂą nam, Âże kaÂżda jedynka w dzienniku jest poraÂżkÂą nauczyciela.
Nie przepuszczaj tych, ktĂłrzy majÂą same paÂły :evil: , jaki narĂłd bĂŞdzie miaÂł z nich poÂżytek, kolejni na listĂŞ bezrobotnych i w kolejce po zasilek.
Nie dawaj im ¿adnych szans :!: , ostatnio bardzo mnie i maj¹ kole¿ankê to zdenerwowa³o, ¿e takie nieuki dostaj¹ pokilkanaœcie szans, nie wykorzystuj¹ ich, kpi¹ sobie z nauczycieli, bo nie przychodz¹ na umówione terminy to szlag cz³owieka trafia, robi¹ wszytsko, aby ci zdali, a mojej kole¿ance zabrak³o 0,09 do paska, ¿aden cham nie chcia³ daÌ jej sznas ¿eby poprawiÌ ocenê (mam tu na myœli historiê). I zobaczymy jak te glupki bêd¹ sieteraz uczyÌ, w¹tpiê aby sie poprawili, oni to traktuj¹ jak taryfe ulgow¹ , po co siê uczyÌ jak i tak przejdzie siê do nastêpnej klasy. Ostatnio mia³am takiego glupiego w-fiste, to g³upsze od nas by³o, tak zapowiada³, ¿e takiej jedenj dziewczyny, która w 2 semestrze ani razu nie przyszla na w-f nie przepuœci, postawi jej 1 na koniec, a co siê okazuje, ze postawi³ jej 4 zmyœlone oceny!!,a mojej kole¿nance 6 na koniec nie chcia³ postawic mimo, ze gada , ze cwiczy najlepiej z nas. To siê jeszcze bardziej zdenerwowa³am i posz³am to trenera chlopaków - równy goœÌ, mozna z nim porozmawiac o sporcie, o wszystkim i po jego interwencji poistwai³ w koùcu t¹ 6.

: sobota 28 sie 2004, 14:56
autor: doktorfaustus1
Sylwia pisze: Nie przepuszczaj tych, ktĂłrzy majÂą same paÂły :evil: , jaki narĂłd bĂŞdzie miaÂł z nich poÂżytek, kolejni na listĂŞ bezrobotnych i w kolejce po zasilek.
Nie dawaj im ¿adnych szans :!: , ostatnio bardzo mnie i maj¹ kole¿ankê to zdenerwowa³o, ¿e takie nieuki dostaj¹ pokilkanaœcie szans, nie wykorzystuj¹ ich, kpi¹ sobie z nauczycieli, bo nie przychodz¹ na umówione terminy to szlag cz³owieka trafia, robi¹ wszytsko, aby ci zdali, a mojej kole¿ance zabrak³o 0,09 do paska, ¿aden cham nie chcia³ daÌ jej sznas ¿eby poprawiÌ ocenê (mam tu na myœli historiê). I zobaczymy jak te glupki bêd¹ sieteraz uczyÌ, w¹tpiê aby sie poprawili, oni to traktuj¹ jak taryfe ulgow¹ , po co siê uczyÌ jak i tak przejdzie siê do nastêpnej klasy. Ostatnio mia³am takiego glupiego w-fiste, to g³upsze od nas by³o, tak zapowiada³, ¿e takiej jedenj dziewczyny, która w 2 semestrze ani razu nie przyszla na w-f nie przepuœci, postawi jej 1 na koniec, a co siê okazuje, ze postawi³ jej 4 zmyœlone oceny!!,a mojej kole¿nance 6 na koniec nie chcia³ postawic mimo, ze gada , ze cwiczy najlepiej z nas. To siê jeszcze bardziej zdenerwowa³am i posz³am to trenera chlopaków - równy goœÌ, mozna z nim porozmawiac o sporcie, o wszystkim i po jego interwencji poistwai³ w koùcu t¹ 6.
Sylwio tutaj masz racjê - osoby jawnie lekcewa¿ace obowi¹zek szkolny szans u mnie mieÌ nie bêdê. W jakiœ sposób musz¹ zdaÌ sobiê sprawê, ¿e ucz¹ siê po to, aby nie staÌ pod urzêdem pracy przez ca³e ¿ycie, licz¹Ì na jakieœ roboty sezonowe etc lub zasi³ek od paùstwa.

Ale chodzi mi tez o to, ¿e nie tylko uczeù ma siê staraÌ, ale i nauczyciel. Lekcja nie powinna polegaÌ na "odbêbnieniu" danego fragmentu materia³u, czy przeczytaniu kilku stron z podrêcznika na g³os. Niestety takie przypadki równie¿ siê zdarzaj¹. Nie mo¿na równie¿ przyjœc na zajêcia i po 20 latach pracy w szkole robiÌ lekcji wed³ug starego pomys³u, wyucoznego na studiach. Wszak wszytko siê zmienia - uczniowie, ich problemy , programy nauczania etc. Jedynka powinna byc sygna³em dla nauczyciela - czy uczeù dosta³ tak¹ ocenê bo by³ leniwy i nie uwa¿a³ na lekcji, czy mo¿e dosta³ j¹ dla tego ¿e nic nie wyniós³ z nudnej i Ÿle przeprowadzonej lekcji. A mo¿e ma jakieœ k³opoty natury psychologicznej, mo¿e rodzice k³óc¹ suiê w domu etc - wszytko odzwierciedla siê w wynikach nauki. Wtedy potrzebna jest rozmowa, a nie jedynka. Ale w polskiej szkole, za marne pieni¹dze nikomu siê nie chce - wy olewacie, wiêc ja te¿ olewam. Niestety tak mysli wiêkszoœc nauczycieli. W³aœnie o to mi chodzi³o, gdy napisa³em, ¿e ka¿da jedynka jest pora¿k¹ nauczciela - trochê to idealistyczne :P

PS w trzeciej klasie wspomnê o Bliansie i zw³aszcza o Firmie - to bardzo dobry program. Je¿eli siê nie mylê w szko³ach powinien byc taki przedmiot jak PRZEDSIÊBOIRCZO¦Æ - uczniowie powinni nauczyæ isê grac na gie³dzie - np bawi±c siê w fikcyjne zasady, obserwuj±c rzeczywiste kurys akcji, np wówczas zadaniem domowym by³oby w³a¶nie obejrzenie Blinasu :P :P

: sobota 28 sie 2004, 15:42
autor: Sylwia
doktorfaustus1 pisze: Ale chodzi mi tez o to, ¿e nie tylko uczeù ma siê staraÌ, ale i nauczyciel. Lekcja nie powinna polegaÌ na "odbêbnieniu" danego fragmentu materia³u, czy przeczytaniu kilku stron z podrêcznika na g³os. Niestety takie przypadki równie¿ siê zdarzaj¹. Nie mo¿na równie¿ przyjœc na zajêcia i po 20 latach pracy w szkole robiÌ lekcji wed³ug starego pomys³u, wyucoznego na studiach. Wszak wszytko siê zmienia - uczniowie, ich problemy , programy nauczania etc. Jedynka powinna byc sygna³em dla nauczyciela - czy uczeù dosta³ tak¹ ocenê bo by³ leniwy i nie uwa¿a³ na lekcji, czy mo¿e dosta³ j¹ dla tego ¿e nic nie wyniós³ z nudnej i Ÿle przeprowadzonej lekcji. A mo¿e ma jakieœ k³opoty natury psychologicznej, mo¿e rodzice k³óc¹ suiê w domu etc - wszytko odzwierciedla siê w wynikach nauki. Wtedy potrzebna jest rozmowa, a nie jedynka. Ale w polskiej szkole, za marne pieni¹dze nikomu siê nie chce - wy olewacie, wiêc ja te¿ olewam. Niestety tak mysli wiêkszoœc nauczycieli. W³aœnie o to mi chodzi³o, gdy napisa³em, ¿e ka¿da jedynka jest pora¿k¹ nauczciela - trochê to idealistyczne :P
Jest w tym trochê prawdy, ale g³ównie uczniowie dostaj¹ jedynki, bo s¹ leniwi, nie maj¹ ¿adnych ambicji, wyznaczonego celu w ¿yciu, dla nich jedna pa³a w t¹ czy w tamt¹ stronê nie robi ró¿nicy. Ja nie mia³am nigdy problemów z nauk¹, ale od dwóch lat wiem, ¿e tym bardziej mam siê po co uczyÌ, tylko ciê¿k¹ prac¹ zajdê na GPW.
Pod koniec roku szkolnego mój hisdtoryk przeprowadzi³ ze mn¹ powa¿n¹ rozmowê o takich nieukach i mówil mi o opiniach psychologów, ¿e jakby takie osoby zostaly to by to im nic nie dalo, bo i tak bêd¹ siê Ÿle uczyÌ i moglo by to nich Ÿle wp³yn¹Ì, ¿e maj¹ deficyt wiedzy, no ale jak przejd¹ dalej tak za darmo to i tak siê nie podci¹gn¹, to w³aœnie wg mnie umocni w nich przekonanie, ¿e po co siê uczyÌ skoro na koniec dostan¹ tak¹ ocenê, aby przejœÌ, niech gnij¹ w gimnazjum to pe³noletnoœci, byleby ich nie wypuszczaÌ do otoczenia, bo ¿adnego pozytku z tego niê bedzie. A mo¿e jak bêda musieli powtórzyÌ klasê to zrozumiej¹, ¿e nie ma nic za darmo!.
Masz racjê, ¿e potrzebna jest rozmowa, mój historyk w³aœnie zawsze nam powtarza, ze jak mamy jakies problemy to ¿eby przyjœÌ do niego i porozmawiaÌ- widac, ¿e to jeden z lepszych nauczycieli.
A najlepsz¹ nuczycielk¹ jest moj¹ pani od angielskiego, u mniej ka¿dy ma 6, 5 uczy bardzo dobrze, ¿artuje z wielu rzeczy i osób :D , pomaga na sprawdzianach i wszyscy j¹ bardzo lubi¹, po tym roku szkolnym chcia³a przejœÌ do podstawówki, ale wszystkie klasy napisa³y petycjê do dyrektora ¿eby zosta³a i mam nadzieje, ze zostanie w gimznajum.
doktorfaustus1 pisze: PS w trzeciej klasie wspomnê o Bliansie i zw³aszcza o Firmie - to bardzo dobry program. Je¿eli siê nie mylê w szko³ach powinien byc taki przedmiot jak PRZEDSIÊBOIRCZO¦Æ - uczniowie powinni nauczyæ isê grac na gie³dzie - np bawi±c siê w fikcyjne zasady, obserwuj±c rzeczywiste kurys akcji, np wówczas zadaniem domowym by³oby w³a¶nie obejrzenie Blinasu :P :P
Nie zapomnij o Portfelu, niech siĂŞ uczÂą jak majÂą oszczĂŞdzaĂŚ na emeryturĂŞ, na co uwaÂżaĂŚ :wink: .
No w³aœnie przedsiêbiorczoœÌ powinna byÌ jak najszybciej, wg mnie jest wazniejsza od biologii czy geografii, bo z ekonomi¹ spotykamy siê codziennie i jest to bardzo wa¿na czêœÌ, ostatnio jak jecha³am PKSem to jakies kobiety mówily, ze w BUSie jest taniej o 90 gr. na bileceie na Hel, ale tym ludziom trudno zrozumieÌ, ze w PKSach je¿d¿¹ du¿e autobusy i potrzeba do nich wiêcej paliwa i takie ceny biletów musza pokryÌ koszt wypuszczenia na trase tego autobusu i przynieœÌ jakiœ zysk, niby proste, a takie trudne do zrozumienia. A gry na GPW te¿ powinni siê uczyc, jak pomna¿ac swoje pieni¹dze i osi¹gaÌ wiêksze zyski na jednej sesji ni¿ przez rok na lokacie bankowej. :wink:

Jeszcze coœ o moim historyku, kiedy pyta na ocenê i s³abo odpowiadasz to ¿eby dostac lepsz¹ ocenê daje pytanie dodatkowe, czesto dotycz¹ce sportu, wyniki meczów itd. I to jest dobre rozwizanie, bo mam szanse na 6 :D , Ty móglbyœ pytaÌ np. o poziom indeksu WIG20 :D , ablo ¿eby uczeù wymieni³ co najmniej 5 spó³ke z tego indeksu (ja to mog³abym wymieniÌ nawet wszytskie spó³ki gie³dowe :wink: ). I jak bêdziesz zaprasza³ do ogl¹dania Bilansu tak bedziesz móg³ ich sprawdziÌ czy odrabiaja ekonomiczn¹ prace domow¹.

: sobota 28 sie 2004, 16:12
autor: Łukasz
Ja tylko przypomnĂŞ Wam, Âże to jest temat o sprawych dotyczÂących REGULAMINU i jest to chyba najwaÂżniejszy temat na forum (podstawa!). JuÂż Wam przecieÂż wydzieliÂłem jeden temat o Faustusie-nauczycielu. :D :D :D :D :D :D :D

: sobota 28 sie 2004, 16:15
autor: Sylwia
To moÂże ÂŁukasz- administrator przeniesie te posty nie na temat do odpowiediego miejsca :D

: sobota 28 sie 2004, 16:19
autor: arrow
a moze my zrobimy £ukaszowi ma³¹ rewolucje, tak zeby mial co robiÌ po tych zagranicznych woja¿ach :D :arrow:

: sobota 28 sie 2004, 16:19
autor: Łukasz
Sylwia pisze:To moÂże ÂŁukasz- administrator przeniesie te posty nie na temat do odpowiediego miejsca :D
Sylwia, wiesz, Âże dla Ciebie zrobiÂłbym wszystko, ale akurat tego siĂŞ nie da. :D

Mo¿na wydzieliÌ dane posty i utworzyÌ z nich nowy temat, ale nie mo¿na ich po³¹czyÌ z ju¿ istniej¹cym tematem. Do tego potrzebna jest specjalna modyfikacja i widzê, ¿e muszê j¹ zainstalowaÌ chyba...

: sobota 28 sie 2004, 16:22
autor: Sylwia
Instaluj przecieÂż od przybytku gÂłowa nie boli :D