Wybory Prezydenckie 2010

Dyskusje o wszystkim, m.in. radiu, internecie i prasie.

Moderator: Łukasz

miwaszkiewicz
Czasem tu wpada
Czasem tu wpada
Posty: 236
Rejestracja: poniedziałek 15 lut 2010, 21:02

Wybory Prezydenckie 2010

Post autor: miwaszkiewicz »

Witam wszystkich , jestem studentem na drugim roku politologii i przygotowuję pracę m.in. dot. rozpoczętej kilka miesięcy temu kampanii prezydenckiej. Dlatego ostatnio dużo czasu spędzam oglądając kanały informacyjne: głównie TVN 24 oraz Polsat News i sporadycznie TVP Info.

Już po raz kolejny zdarza się, że TVN 24 w ciągu dnia na planszy obok loga "wyrzuca" gości, którzy mieli gościć w danym programie na rzecz kandydata na Prezydenta. Zdarzyło się tak już w przypadku Jerzego Szmajdzińskiego, Andrzeja Olechowskiego, a dziś zdarzyło się w przypadku Radka Sikorskiego, który co prawda nie jest jeszcze kandydatem na Prezydenta, a jedynie startuje w prawyborach w Platformie i walczy o prezydencką nominację.

Dla kilku specjalnych programów poświęconych wyborom prezydenckich pojawiło się także specjalne studio - w virtualnym studiu. Wygląda dość słabo , mam nadzieje, że będzie jeszcze dopracowywane.

Co do prawyborów w PO jestem bardzo ciekaw czy TVN 24 i inne stacje przygotuje jakiś specjalny wieczór, by skomentować wyniki wyborów (głosowanie prawdopodobnie odbędzie się przez Internet) i zanalizować jaki wpływ będzie to miało na dalszą cześć kampanii prezydenckiej.

Mam nadzieję, że w tym roku uda się to, co nie udało się pięć lat temu - czyli wielka debata prezydencka transmitowana przez wszystkie największe stacje telewizyjne. Takie wydarzenie nie musi być nawet przygotowywane przez stacje, w Stanach debaty organizują Uniwersytety, a telewizje dostają tylko prawa do transmisji.
Nika
Fan Forum
Fan Forum
Posty: 2100
Rejestracja: piątek 24 mar 2006, 23:00
Lokalizacja: Poznań

Re: Wybory Prezydenckie 2010

Post autor: Nika »

miwaszkiewicz pisze: