Miesięcznie odwiedza nas 200 000 użytkowników!
Baner - nagłówek
ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Hotel Ventus Natural & Medical SPA ****
Rodzinne Boże Narodzenie na Mazurach - na hasło TVN Fakty 5% rabatu
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński Medical & SPA
Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
Pomoże rozliczyć podatki za 2016 rok
Zakupy i zabawa
SONDA
Jak Ci się podoba nowa wersja tvnfakty.pl?

Jak radzą sobie jesienne nowości?

TVN pokazał na swojej antenie pierwsze trzy odcinki wszystkich jesiennych nowości. Jak radzą sobie sprawdzone formaty, a jak nowe propozycje?

Pierwszą nowością jesiennej ramówki był program Mateusza Gesslera "Drzewo marzeń". Po trzech odcinkach show radzi sobie dość umiarkowanie. Średnio każdy z odcinków oglądało 805 tys. widzów, co przełożyło się na 6,72 proc. udziałów w grupie ogólnej (4 miejsce w rynku) oraz 8,07 proc. w grupie komercyjnej (2 miejsce za Polsatem, który w tym czasie zdobył 15,02 proc.). Największą diwonię miał do tej pory pierwszy odcinek, który obejrzało 939 tys. widzów.

Z sukcesem wystartowała za to nowość serialowa z Mają Ostaszewską. "Diagnoza" po trzech odcinkach zbiera średnio 1,95 mln widzów, co daje TVN drugie miejsce w grupie ogólnej (14,91 proc. względem 19,09 proc. TVP2) oraz pierwsze miejsce w grupie komercyjnej (16,34 proc.). Największą oglądalność zebrał do tej pory trzeci odcinek, który wybrało 2,05 mln widzów. Warto dodać, że serial radzi sobie dużo lepiej niż nadawana rok temu szósta edycja "Top Model". "Diagnozę" ogląda aż o 610 tys. widzów więcej.

Widzów traci jednak "Kuba Wojewódzki", którego najnowszy sezon po trzech odcinkach śledzi 935 tys. widzów. Stacja przegrywa tym samym w grupie ogólnej z Polsatem (10,67 proc. względem 12,71 proc.) jak i w grupie komercyjnej (13,54 proc. względem 17,21 proc.). Największą widownię zebrał trzeci odcinek z udziałem Darii Zawiałow i Borysa Budki, który obejrzało 1,02 mln widzów. 

Aż 530 tys. widzów straciła druga edycja "Azji Express". Nowy sezon po trzech odcinkach wybiera średnio 1,21 mln widzów, co daje stacji drugie miejsce w grupie ogólnej (10,46 proc. względem 13,14 proc. TVP2) oraz pierwsze miejsce w grupie komercyjnej (14,59 proc.). 

Po trzech tygodniach emisji wciąż dobrze radzą sobie "Milionerzy". Średnia widownia  ztego okresu wyniosła 1,77 mln widzów, co dało stacji drugie miejsce w grupie ogólnej (11,79 proc. względem 26,03 proc. TVP2) oraz drugie miejsce w grupie komercyjnej (12,51 proc. względem 22,59 proc. TVP2 i 13,18 proc. Polsatu). Największą widownię gromadzą odcinki czwartkowe. Każdy z nich oglądało ponad 2,2 mln widzów. 

Widownię z odcinka na odcine zyskuje czwarta seria "Drugiej szansy". Średnia po trzech odcinkach to 1,70 mln widzów, co daje stacji trzecie miejsce w grupie ogólnej (13,02 proc. względem 13,20 proc. Polsatu i 15,44 proc. TVP2) oraz drugie miejsce w grupie komercyjnej (14,65 proc. względem 16,31 proc. Polsatu). Największą widownię zgromadził do tej pory trzeci odcinek, który wybrało 1,91 mln widzów. 

Widzów w porównaniu do pierwszego sezonu stracił drugi sezon "Ślubu od pierwszego wejrzenia". Średnia widownia po trzech odcinkach to 839 tys. widzów, co daje stacji drugie miejsce w grupie ogólnej (9,63 proc. względem 11,54 proc. Polsatu) oraz pierwsze miejsce w grupie komercyjnej (12,94 proc.). Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek. Trzeci epizod wybrało już 908 tys. osób. 

Wysokie wyniki wciąż osiąga Magda Gessler i jej "Kuchenne rewolucje". Szesnasty sezon po trzech odicnkach ogląda średnio 2,3 mln widzów, co daje stacji pierwsze miejsce w grupie ogólnej (17,95 proc.) oraz pierwsze miejsce w grupie komercyjnej (24,12 proc.). Największą widownię miał do tej pory trzeci odcinek, który wybrało aż 2,49 mln widzów. 

Bezkonkurencyjny jest także dziesiąty sezon "Mam talent!", którego pierwsze trzy odcinki wybierało średnio 2,55 mln widzów. Dało to stacji pierwsze miejsce w grupie ogólnej (18,21 proc.) oraz pierwsze miejsce w grupie komercyjnej (18,19 proc.). Najwięcej widzów miał drugi odcinek, który oglądało 2,69 mln osób. 

Coraz lepiej radzi sobie drugi sezon "36,6" Ewy Drzyzgi. Średnia widownia po trzech odcinkach to 790 tys. widzów, co daje stacji czwarte miejsce w grupie ogólnej (8,03 proc.) oraz drugie miejsce w grupie komercyjnej (9,88 proc. względem 11,86 proc. Polsatu). O ile pierwszy odcinek oglądało jedynie 552 tys. widzów, tak trzeci wybrało już 1,04 mln osób. 

Adrian Jabłoński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Hotel Buczyński Medical & SPA
Park Hotel KUR & SPA
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN