W niedzielę 17 marca po długiej przerwie na antenę powrócił Big Brother. Właśnie mija miesiąc odkąd nadawana jest nowa edycja reality show. To dobry moment, aby sprawdzić wyniki oglądalności programu.
Start nowej edycji reality show "Big Brother" był najchętniej oglądanym programem w historii TVN7. W czasie emisji odcinków programu stacja TVN7 jest jedną z najchętniej oglądanych telewizji w kraju.
W trakcie emisji programu „Big Brother Arena” (niedziela godz. 20:00) kanał jest trzecią najchętniej oglądaną telewizją o tej porze, osiągając średni udział w rynku na poziomie 11,2% (SHR%) oraz rating 4,1% (AMR%) w grupie komercyjnej 16-49.
„Big Brother Premiery” – nadawany od poniedziałku do soboty o godz. 20:00 – plasuje stację TVN7 na szóstym miejscu w rankingu oglądalności (SHR%: 6,1% oraz AMR%: 1,9%). „Big Brother Nocą” – emitowany od poniedziałku do czwartku oraz w soboty po godz. 23:00 – także ma swoją wierną widownię i regularnie przyciąga 0,8% osób z grupy komercyjnej 16-49 (AMR%). TVN7 jest o tej porze czwartą najchętniej wybieraną stacją telewizyjną w kraju (SHR:4,3%).
W ciągu ostatnich czterech tygodni kontakt z programami „Big Brother” miało łącznie ponad 10,1 mln widzów w wieku 16-49 lat, co przekłada się na 59% zasięgu w grupie komercyjnej. Reality show jest niezwykle popularne wśród młodych – aż 35% widowni programu to tzw. millenialsi (18-39 lat), którzy są szczególnie ważna grupą docelową dla reklamodawców.