Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Jaka jest oglądalność Big Brothera po pierwszym miesiącu emisji?

W niedzielę 17 marca po długiej przerwie na antenę powrócił Big Brother. Właśnie mija miesiąc odkąd nadawana jest nowa edycja reality show. To dobry moment, aby sprawdzić wyniki oglądalności programu.

Oglądalność startu programu Big Brother 17 marca 2019 r.

Start nowej edycji reality show "Big Brother" był najchętniej oglądanym programem w historii TVN7. W czasie emisji odcinków programu stacja TVN7 jest jedną z najchętniej oglądanych telewizji w kraju.

Big Brother Arena (fot. TVN)

W trakcie emisji programu „Big Brother Arena” (niedziela godz. 20:00) kanał jest trzecią najchętniej oglądaną telewizją o tej porze, osiągając średni udział w rynku na poziomie 11,2% (SHR%) oraz rating 4,1% (AMR%) w grupie komercyjnej 16-49.

Big Brother Arena (fot. TVN)

„Big Brother Premiery” – nadawany od poniedziałku do soboty o godz. 20:00 – plasuje stację TVN7 na szóstym miejscu w rankingu oglądalności (SHR%: 6,1% oraz AMR%: 1,9%). „Big Brother Nocą” – emitowany od poniedziałku do czwartku oraz w soboty po godz. 23:00 – także ma swoją wierną widownię i regularnie przyciąga 0,8% osób z grupy komercyjnej 16-49 (AMR%). TVN7 jest o tej porze czwartą najchętniej wybieraną stacją telewizyjną w kraju (SHR:4,3%).

W ciągu ostatnich czterech tygodni kontakt z programami „Big Brother” miało łącznie ponad 10,1 mln widzów w wieku 16-49 lat, co przekłada się na 59% zasięgu w grupie komercyjnej. Reality show jest niezwykle popularne wśród młodych – aż 35% widowni programu to tzw. millenialsi (18-39 lat), którzy są szczególnie ważna grupą docelową dla reklamodawców.

Łukasz Ropczyński
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN