Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Polski producent mebli ze starego drewna
Meble wykonywane ręcznie
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński Medical & SPA
Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
Zakupy i zabawa
SONDA
Jak Ci się podoba nowa wersja tvnfakty.pl?

Sezon jesienny za nami

Sezon jesienny za nami. Jak poradziły sobie premierowe propozycje stacji TVN w tym sezonie?
 

Hitem nie okazał się program z Mateuszem Gesslerem "Drzewo marzeń". Średnia widownia wyniosła nadawanego w niedzielę programu wyniosła jedynie 783 tys. widzów, co dało stacji czwarte miejsce w grupie ogólnej (6,16 proc.) oraz drugie miejsce w grupie komercyjnej (7,59 proc. względem pierwszego miejsca Polsatu z 20,62 proc.). Największą widownię miał pierwszy odcinek, który wybrało ponad 939 tys. osób.

Z sukcesem wystartował za to pierwszy sezon "Diagnozy", którego widownia rosła z odcinka na odcinek. Średnia widownia wyniosła 2,23 mln osób, co dało stacji drugie miejsce w grupie ogólnej (16,72 proc. względem pierwszego miejsca TVP2 z 19,24 proc.) oraz pierwsze miejsce w grupie komercyjnej (18,82 proc.). O ile pierwszy epizod wybrało 1,96 mln osób, tak ostatni aż 2,68 mln osób. Na wiosnę zapowiedziano już drugi sezon serialu.

Stabilną widownię miała czwarta seria serialu "Druga szansa", którą śledziło 1,73 mln osób, dając telewizji TVN drugie miejsce w grupie ogólnej (13 proc. względem pierwszego miejsca TVP2 z 15,64 proc.) oraz drugie miejsce w grupie komercyjnej (14,42 proc. względem pierwszego miejsca Polsatu z 15,54 proc.). Największą widownię miał odcinek z 25 września, który oglądało 1,91 mln widzów. Na wiosnę planowana jest 5 seria.

Spadek widowni zanotował drugi sezon "Azji Express", który oglądało 1,41 mln widzów. Dało to stacji 11,57 proc. udziałów w grupie komercyjnej (drugie miejsce za TVP2 z 12,82 proc.), ale pierwsze miejsce w grupie komercyjnej z 16,55 proc. udziałów. Największą widownię miał finał programu, który oglądało 1,6 mln osób. Względem pierwszego sezonu, show stracił 200 tys. oglądających.

Widzów zyskał za to "Kuba Wojewódzki". 23 seria oglądana była średnio przez 1,26 mln osób, choć największą widownię zebrał ostatni odcinek z Robertem Lewandowskim i jego żoną, który wybrało aż 2,12 mln osób. Zakończony sezon dał stacji pozycję lidera w obu grupach wiekowych (14,03 proc. w 4+ i 17,26 proc. w grupie 16-49).

Hitem był także drugi sezon "Ślubu od pierwszego wejrzenia", choć oglądało go o 260 tys. widzów mniej niż rok temu. Drugą edycję śledziło średnio 1,23 mln osób, co dało stacji 13,75 proc. w grupie ogólnej i 17,86 proc. w grupie komercyjnej. W obu przypadkach TVN był zdecydowanym liderem rynku. Największą widownię zebrał finał show, który oglądało aż 1,62 mln osób. Za rok planowana jest emisja trzeciej serii.

Wciąż popularnością cieszą się "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler. 16 edycję oglądało średnio aż 2,5 mln osób, czyli o 350 tys. widzów więcej niż rok temu. Najpopularniejszy odcinek śledziło 2,87 mln osób. Program dał stacji 19,20 proc. udziałów w grupie ogólnej i 25,51 proc. w grupie komercyjnej. W obu grupach pozostał liderem pasma. Na wiosnę planowany jest 17 już sezon programu.

Wysokie wyniki osiągnął także 6 sezon "MasterChefa", który średnio oglądało 2,39 mln osób. Dało to stacji drugie miejsce w grupie ogólnej (14,68 proc. względem TVP1 z 16,53 proc.) oraz pierwsze miejsce w grupie komercyjnej (19,38 proc.). Finał programu oglądało zaś 3,01 mln osób. Dla porównania rok temu program śledziło średnio 2,43 mln osób.

Zakończyła się także kolejna odsłona teleturnieju "Milionerzy", którą oglądało średnio 2,08 mln osób. Dało to stacji 13,45 proc. udziałów w grupie ogólnej (drugie miejsce za TVP2 z 25,91 proc.) oraz 14,16 proc. w grupie komercyjnej (drugie miejsce w grupie za TVP2 z 22,17 proc.). Największą widownię zebrał specjalny odcinek z 7 grudnia, który oglądało 2,94 mln osób. Na wiosnę program wróci z kolejną edycją.

Wysoką widownię zachował także 10 sezon "Mam talent!", który oglądało 2,89 mln osób. Dało to stacji pierwsze miejsce w obu grupach wiekowych (19,66 proc. w 4+ i 17,54 proc. w grupie 16-49). Największą widownię zebrał finał show, który oglądało 3,4 mln widzów. Program względem dziewiątego sezonu stracił 140 tys. oglądających.

Hitem był także 9 sezon "Kobiety na krańcu świata". 7 pierwszych odcinków oglądało średnio 1,28 mln widzów, co dało stacji 14,9 proc. udziałów w grupie ogólnej i 18,46 proc. w grupie komercyjnej. W obu przypadkach stacja była zdecydowanym liderem rynku. Największą widownię miał 5 odcinek, który oglądało aż 1,5 mln widzów.

Wysokie wyniki osiągały także pozycje filmowe. W Superkinie w grupie 16-49 najlepiej poradziły sobie "Listy do M. 2" (26,17 proc.), "San Andreas" (21,22 proc.), "Lucy" (20,64 proc.), "Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka" (18,10 proc.), "World War Z" (16,69 proc.), "Shrek 2" (16,16 proc.), "Człowiek ze stali" (12,76 proc.). W grupie ogólnej wysokie wyniki osiągnął film "Listy do M. 2" (2,79 mln widzów i 18,67 proc. udziałów).

W okresie od 1 września do 30 listopada średni udział telewizji TVN w grupie 4+ wyniósł 10,71 proc. (2 miejsce za Polsatem), zaś w grupie komercyjnej 13,48 proc. (1 miejsce).

Wiosną telewizja TVN pokaże między innymi 3 edycję show "MasterChef Junior", 3 edycję "Agent - Gwiazdy", 5 serię "Drugiej szansy", 2 sezon "Diagnozy", 17 edycję "Kuchennych rewolucji", a także nowe reality-show "Iron Majdan" i "Hipnoza". Powrócą także "Milionerzy" i "Kuba Wojewódzki". Prawdopodobnie ujrzymy również 13 serię "Ugotowanych". 

Adrian Jabłoński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Park Hotel KUR & SPA
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN