TVN wyemitował już finałowe odcinki swoich najważniejszych produkcji z ramówki wiosennej. Jak poradziły sobie kolejne sezony "MasterChef Junior", czy "Kuchennych rewolucji", a jak sprawdziły nowości "Belle Epoque" i "Misja Pies"?
Udany sezon należał zdecydowanie do trzeciej serii "Żon Hollywood", które na antenę powrociły po dłuższej przerwie. Ostatni sezon oglądało średnio 880 tys. widzów, co dało stacji drugie miejsce w grupie 4+ (9,78 proc.) oraz 1 miejsce w grupie 16-49 (12,99 proc.). Póki, co TVN nie postanowił czy powstanie kolejna edycja reality-show.
Wysoką oglądalnością cieszyła się druga odsłona "MasterChef Junior", mimo iż show stracił 450 tys. widzów względem pierwszego sezonu. Średnia edycji wyniosła 2,44 mln widzów, co dało stacji pozycję lidera w obu grupach wiekowych - kolejno 14,77 proc. w 4+ oraz 19,30 proc. w grupie 16-49. Najpopularniejsze wydania śledziło do 2,6 mln widzów. Za rok najprawdopodobniej widzowie zobaczą trzecią edycję kulinarnego show.
Ciekawymi wynikami pochwalić się może za to serial "Belle Epoque". Pierwszy odcinek obejrzało aż 2,9 mln. Średnia sezonu wyniosła zaś 1,89 mln widzów, co dało stacji pozycję lidera w grupie 16-49 (16,61 proc.) oraz drugie miejsce w grupie 4+ (13,94 proc.). Prawdopodobnie stacja zdecyduje się na drugą serię, którą najwcześniej ujrzymy jednak dopiero za rok.
Stabilną widownią pochwalić może się drugi sezon "Agent - Gwiazdy". Wiosną reality-show oglądało średnio 1,59 mln widzów, co dało stacji drugie miejsce w grupie ogólnej (11,65 proc.) oraz pierwsze w grupie 16-49 (19,17 proc.). Choć program stracił 150 tys. widzów w grupie ogólnej względem ubiegłego roku, to zwiększył ją o 120 tys. osób w grupie komercyjnej. Najwięcej widzów zgromadził finał programu - 1,84 mln widzów.
Świetne wyniki zanotował piętnasty sezon "Kuchennych rewolucji". Średnia sezonu wyniosła aż 2,57 mln widzów, co dało pierwsze miejsce stacji zarówno w grupie 4+ (18,72 proc.) jak i 16-49 (25,25 proc.). Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 30 marca, który wybrało aż trzy miliony osób. Względem poprzedniej edycji program zyskał 416 tys. widzów, zaś względem edycji z wiosny 2016 rou aż 503 tys. widzów.
Udany powrót na ekrany zaliczyli z kolei "Milionerzy". Średnia najnowszej edycji wyniosła 2,34 mln widzów, co dało stacji drugie miejsce w grupie ogólnej (14,86 proc.) i drugie miejsce w grupie 16-49 (17,40 proc.). Najpopularniejszym odcinekiem okazało się wydanie specjalne z wielkanocnego poniedziałku, które wybrało ponad cztery miliony widzów.
Wzorst widowni zantował serial "Druga szansa". Trzecią serię śledziło średnio 1,86 mln widzów, a najpopularniejsze odcinki nawet ponad dwa miliony osób. Dało to stacji pierwsze miejsce w grupie ogólnej (13,84 proc.) oraz w drugie miejsce w grupie komercyjnej (17,20 proc.).
Nadal stałą widownię posiada "Kuba Wojewódzki". Ostatni sezon oglądało średnio 1,03 mln widzów, co dało stacji pozycję ldiera zarówno w grupie ogólnej (11,14 proc.) jak i komercyjnej (15,89 proc.).
Niewielką popularnością cieszył się natomiast nowy talk-show Ewy Drzyzgi "36,6". Średnia widownia wyniosła jedynie 825 tys. widzów, co dało stacji trzecie miejsce w grupie ogólnej (8,23 proc.) oraz drugie miejsce w grupie komercyjnej (9,39 proc.). Maksymalnie program gromadził 988 tys. osób.
Jeszcze słabiej radziła sobie "Misja Pies" Joanny Krupy. Średnia widownia wyniosła 462 tys. widzów, co dało stacji czwrate miejsce w grupie ogólnej (5,06 proc.) oraz drugie miejsce w grupie komerycjnej (7,18 proc.). Program maksymalnie oglądało 568 tys. osób.
Dobre wyniki osiągały także filmy Superkina. W grupie 16-49 najwyższymi wynikami pochwalić się mogą "Minionki rozrabiają" (24,60 proc.), "Szybcy i wściekli 5" (21,82 proc.), "Transformers: Zemsta Upadłych" (19,90 proc.), "Shrek" (19,56 proc.), "Szybcy i wściekli 6" (18,95 proc.), "Transformers" (18,63 proc.), "Jack, pogromca olbrzymów" (17,16 proc.), "Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz" (16,88 proc.), "Pearl Harbor" (14,32 proc.) oraz "Grawitacja" (9,19 proc.). Wysoki wynik w grupie 4+ osiągnęła za to produkcja "Szybcy i wściekli 6" (2,61 mln widzów, 18,95 proc.).
Oprócz tego dobre wyniki w grupie 16-49 w pozostałych filmowych pasmach osiągały także produkcje "Poznaj moich rodziców" (19,66 proc.), "Narzeczony mimo woli" (18,92 proc.), "To skomplikowane" (17,92 proc.), "Iron Man" (17,36 proc.), "Królewna Śnieżka i Łowca" (17,36 proc.), "Zróbmy sobie wnuka" (16,92 proc.), "Gniew Tytanów" (15,20 proc.), "Iron Man 2" (13,74 proc.), "Gwiezdne Wojny: Imperium kontratakuje" (13,27 proc.) oraz "Czego pragną kobiety" (10,57 proc.).
Jakie produkcje zobaczymy w jesiennej ramówce stacji? Znajdą się tam na pewno jubileuszowy, dziesiąty sezon "Mam talent!", szósta edycja "MasterChefa", szesnasty sezon "Kuchennych rewolucji", czwarta seria "Drugiej szansy", dziewiąta edycja "Kobiety na krańcu świata" oraz nowy serial "Diagnoza". Powrócą też nowe odcinki "Milionerów".
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.