Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Polski producent mebli ze starego drewna
Meble wykonywane ręcznie
INVISALIGN - niewidoczne leczenie ortodontyczne od najmłodszych lat
Ortho Esthetica - Klinika stomatologiczna w Warszawie
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński Medical & SPA
Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Który program lub serial w jesiennej ramówce TVN jest Twoim ulubionym?

TVN liderem oglądalności tej jesieni

Telewizja TVN jest najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce - zarówno jeśli weźmiemy pod uwagę dane za listopad, jak i za cały okres jesiennej ramówki. TVN zajmuje pierwsze miejsce w rankingach oglądalności we wszystkich grupach docelowych.

Antena główna TVN w listopadzie była numerem jeden w komercyjnej grupie widzów 16-49, zarówno w ujęciu całodobowym - 13,5%, jak i wieczorem - 15,6% (18:00–23:00) i 16,3% (19:00-23:00). Największą przewagę nad konkurencją stacja utrzymała wśród widzów w wieku 16-49 mieszkających w dużych miastach (SHR: 15,9%) oraz w grupie 16-49 z dużych miast o wysokich dochodach (SHR: 15,5%).

Z udziałem na poziomie 10,1%, była także najchętniej oglą

daną stacją w grupie 4+ (ujęcie całodobowe). Telewizja TVN nie miała sobie równych także w godzinach wieczornych – 12,8% SHR w godz. 18:00-23:00 oraz 13,3% SHR w godz. 19:00-23:00.

Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w listopadzie 2018 r.

 

   

Grupa 4+

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys., wysoki dochód

02:00 – 25:59

TVP1

9,80%

6,53%

5,42%

4,81%

TVP2

8,50%

7,15%

6,05%

6,25%

Polsat

9,68%

10,73%

10,80%

8,67%

TVN

10,13%

13,49%

15,85%

15,52%

18:00 – 23:00

TVP1

11,51%

7,72%

6,13%

5,27%

TVP2

9,71%

8,56%

6,71%

6,99%

Polsat

9,30%

11,30%

11,21%

9,61%

TVN

12,84%

15,56%

19,18%

19,46%

19:00 – 23:00

TVP1

11,10%

7,60%

5,69%

5,17%

TVP2

10,31%

9,33%

7,30%

7,53%

Polsat

8,67%

10,46%

10,59%

9,49%

TVN

13,31%

16,27%

20,46%

20,96%

Dobre wyniki TVN to przede wszystkim zasługa znanych i lubianych przez widzów formatów:

  • MasterChefa” oglądało średnio niemal 2,3 mln Polaków (SHR 16-49: 19,1%);
  • Podobną widownię, ale wyższe udziały zgromadziły „Kuchenne rewolucje”, które przyciągnęły prawie 2,3 mln widzów (SHR 16-49: 22,2%);
  • Mam Talent!” przyciągał regularnie prawie 3 mln widzów (19,1% udziału w 16-49);
  • Ameryka Express” oglądało średnio niemal 19% widowni 16-49;
  • Top Model” także gromadził 19% widzów w grupie docelowej;
  • Ślub od pierwszego wejrzenia” także zaliczył świetny sezon, osiągając średni udział na poziomie 20,4% w grupie 16-49;
  • Fakty” niezmiennie utrzymują pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych, ciesząc się średnią oglądalnością na poziomie 21,6% SHR (16-49).

- Fantastyczne wyniki jesiennej ramówki cieszą tym bardziej, że to pierwsza połączona propozycja programowa TVN i Discovery Polska. Pokazuje to, że integracja naszych firm oraz wybory programowe w poszczególnych stacjach okazały się niezwykle trafne. Stawiając odbiorców na pierwszym miejscu, razem jeszcze lepiej spełniamy ich oczekiwania tworząc ofertę, w której każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Piotr Korycki, Prezes Zarządu TVN i Discovery Polska.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Hotel Buczyński Medical & SPA
Hotel Redyk
Park Hotel KUR & SPA
Baner Estetyczna Med
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN