Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

Zdrowy i ekologiczny styl życia
ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Polski producent mebli ze starego drewna
Meble wykonywane ręcznie
INVISALIGN - niewidoczne leczenie ortodontyczne od najmłodszych lat
Ortho Esthetica - Klinika stomatologiczna w Warszawie
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński Medical & SPA
Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych.
Zobacz nową kolekcję Perla Lusso!
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Co okaże się największym hitem wiosennej ramówki TVN okaże się największym hitem?

TVN liderem oglądalności tej jesieni

Telewizja TVN jest najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce - zarówno jeśli weźmiemy pod uwagę dane za listopad, jak i za cały okres jesiennej ramówki. TVN zajmuje pierwsze miejsce w rankingach oglądalności we wszystkich grupach docelowych.

Antena główna TVN w listopadzie była numerem jeden w komercyjnej grupie widzów 16-49, zarówno w ujęciu całodobowym - 13,5%, jak i wieczorem - 15,6% (18:00–23:00) i 16,3% (19:00-23:00). Największą przewagę nad konkurencją stacja utrzymała wśród widzów w wieku 16-49 mieszkających w dużych miastach (SHR: 15,9%) oraz w grupie 16-49 z dużych miast o wysokich dochodach (SHR: 15,5%).

Z udziałem na poziomie 10,1%, była także najchętniej oglą

daną stacją w grupie 4+ (ujęcie całodobowe). Telewizja TVN nie miała sobie równych także w godzinach wieczornych – 12,8% SHR w godz. 18:00-23:00 oraz 13,3% SHR w godz. 19:00-23:00.

Udział stacji TVN w najważniejszych grupach docelowych w listopadzie 2018 r.

 

   

Grupa 4+

16-49

16-49

m> 100 tys.

16-49

m>100 tys., wysoki dochód

02:00 – 25:59

TVP1

9,80%

6,53%

5,42%

4,81%

TVP2

8,50%

7,15%

6,05%

6,25%

Polsat

9,68%

10,73%

10,80%

8,67%

TVN

10,13%

13,49%

15,85%

15,52%

18:00 – 23:00

TVP1

11,51%

7,72%

6,13%

5,27%

TVP2

9,71%

8,56%

6,71%

6,99%

Polsat

9,30%

11,30%

11,21%

9,61%

TVN

12,84%

15,56%

19,18%

19,46%

19:00 – 23:00

TVP1

11,10%

7,60%

5,69%

5,17%

TVP2

10,31%

9,33%

7,30%

7,53%

Polsat

8,67%

10,46%

10,59%

9,49%

TVN

13,31%

16,27%

20,46%

20,96%

Dobre wyniki TVN to przede wszystkim zasługa znanych i lubianych przez widzów formatów:

  • MasterChefa” oglądało średnio niemal 2,3 mln Polaków (SHR 16-49: 19,1%);
  • Podobną widownię, ale wyższe udziały zgromadziły „Kuchenne rewolucje”, które przyciągnęły prawie 2,3 mln widzów (SHR 16-49: 22,2%);
  • Mam Talent!” przyciągał regularnie prawie 3 mln widzów (19,1% udziału w 16-49);
  • Ameryka Express” oglądało średnio niemal 19% widowni 16-49;
  • Top Model” także gromadził 19% widzów w grupie docelowej;
  • Ślub od pierwszego wejrzenia” także zaliczył świetny sezon, osiągając średni udział na poziomie 20,4% w grupie 16-49;
  • Fakty” niezmiennie utrzymują pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych, ciesząc się średnią oglądalnością na poziomie 21,6% SHR (16-49).

- Fantastyczne wyniki jesiennej ramówki cieszą tym bardziej, że to pierwsza połączona propozycja programowa TVN i Discovery Polska. Pokazuje to, że integracja naszych firm oraz wybory programowe w poszczególnych stacjach okazały się niezwykle trafne. Stawiając odbiorców na pierwszym miejscu, razem jeszcze lepiej spełniamy ich oczekiwania tworząc ofertę, w której każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Piotr Korycki, Prezes Zarządu TVN i Discovery Polska.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Hotel Redyk
Park Hotel KUR & SPA
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN