"Milionerzy" - poniedziałek-czwartek, godz. 20:55 w TVN

Który program stanowi większą konkurencję dla "Faktów" TVN?

  • "Wydarzenia" Polsatu
  • "Wiadomości" TVP
  • żaden z nich
Bioline - zatrzymaj czas - naturalnie
Manufaktura kosmetyków naturalnych.
DomArtStyl - Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych
Automatyka do bram
Kompleksowa obsługa instalatorów
Szkolenia - alarmy Satel
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Zakopane – Hotel Redyk
Najwyższy poziom usług hotelarskich w Polsce – 1023 m n.p.m.
mapapit.pl
- pomoże rozliczyć podatki za 2016 rok
Mareo
Zakupy i Zabawa
Hotel Ventus Natural & Medical SPA ****
ferie z dziećmi na Mazurach
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński
Medical & SPA

Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Power Love
Intymne zakupy online

TVN liderem rynku telewizyjnego

TVN rozpoczęła w tym roku sezon wiosenny na antenach swoich stacji już 15 lutego. Decyzja o ożywieniu martwego off-season trwającego dotychczas od zakończenia ramówek jesiennych do marca kolejnego roku poskutkowała ogromnym sukcesem oglądalności. W kluczowej dla reklamodawców komercyjnej grupie widzów w wieku 16 – 49 TVN był najchętniej oglądaną stacją telewizyjną zarówno w ujęciu całodobowym (14,1% udziału), jak i w porze najwyższej oglądalności telewizji, tj. w wieczornych pasmach peak time (16,4%) i prime time (16,2%).

W komercyjnej grupie widzów 16 – 49 z dużych miast oraz wielkomiejskiej widowni 16-49 z wysokimi dochodami najlepsze wyniki na polskim rynku telewizyjnym miał nie tylko kanał główny, ale również cała Grupa TVN, osiągając odpowiednio całodobowy udział 26,8% i 28,9%.

 

4+

16-49

16-49 c>100 tys

16-49 c>100 tys, wysoki dochód

02:00 - 25:59

TVP1

11,82%

7,55%

6,87%

7,54%

 

TVP2

8,50%

7,39%

5,60%

6,18%

 

Polsat

10,70%

12,72%

11,55%

8,56%

 

TVN

11,39%

14,09%

16,04%

15,81%

18:00 - 23:00

TVP1

12,11%

8,04%

7,17%

7,83%

 

TVP2

12,11%

9,80%

7,46%

7,76%

 

Polsat

11,56%

14,53%

13,13%

11,14%

 

TVN

14,24%

16,39%

19,27%

17,57%

19:00 - 23:00

TVP1

11,89%

8,13%

7,21%

7,92%

 

TVP2

12,58%

10,51%

7,78%

7,89%

 

Polsat

10,92%

13,75%

12,81%

10,98%

 

TVN

13,95%

16,22%

19,53%

18,73%

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Najchętniej oglądane pozycje programowe TVN w poszczególnych kategoriach:

NOWOŚCI

"Druga szansa" - serial obyczajowy z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej oraz Bartłomieja Świderskiego, Rafała Królikowskiego, Mai Ostaszewskiej, Magdaleny Boczarskiej i Katarzyny Herman. Premiera serialu, emitowana 15 lutego, zgromadziła przed telewizorami ponad 2,5 miliona widzów, osiągając 21,2% udziału w grupie komercyjnej 16 – 49 i uzyskując najlepszy wynik spośród pierwszych odcinków TVN-owskich seriali od 2012 roku. Wszystkie trzy emitowane dotychczas odcinki produkcji osiągnęły także rewelacyjne wyniki na Player.pl – łącznie odtworzono je już online ponad 2,2 mln razy.

"MasterChef Junior" - najpopularniejszy program rozrywkowo – kulinarny na świecie, po raz pierwszy na antenie TVN z udziałem młodych kucharzy w wieku 8 – 13 lat. Premierę obejrzało ponad 3,1 mln osób. Widownia nadal utrzymuje się na średnim poziomie blisko 3 mln widzów, a rekordowy udział 23,6% w grupie komercyjnej 16 – 49 miał trzeci odcinek programu zaprezentowany 6 marca, po starcie ramówek konkurencji. Podczas emisji „MasterChef Junior” TVN jest w tej grupie niekwestionowanym liderem pasma.

"Agent - Gwiazdy" - jeden z najpopularniejszych telewizyjnych reality show po 14 latach znów na antenie TVN w nowej, odświeżonej formule. Pierwsze zmagania celebrytów z zadaniem zdemaskowania tytułowego Agenta w odległym zakątku południowej Afryki śledziło ponad 1,9 mln widzów, co dało TVN-owi udział 16,7% w komercyjnej grupie docelowej 16 – 49. Po emisji dwóch odcinków program „Agent – Gwiazdy” jest liderem w swoim paśmie nadawania w grupie komercyjnej 16 – 49 ze średnim udziałem 15,9%.

"Wszyscy na jednego czyli…roast Kuby Wojewódzkiego" – wielkie widowisko na otwarcie kolejnego, dziesiątego sezonu talk show, w którym udział wzięły polskie gwiazdy: Anna Dereszowska, Dawid Podsiadło, Piotr Kędzierski i Abelard Giza oraz popularni polscy stand-uperzy: Antoni Syrek-Dąbrowski, Cezary Jurkiewicz, Michał Kempa oraz Sebastian Rejent. Program uzyskał udział 23,1% w grupie komercyjnej 16 – 49, zajmując pozycję lidera pasma.

KONTYNUACJE

"Mali giganci" - talent show z udziałem małych uczestników prezentujących wyjątkowe umiejętności taneczne, wokalne i w kategorii show.  Trzy pierwsze odcinki programu gromadziły średnio  2,9 mln widzów, a najliczniejszą widownię 3,2 mln osób miał drugi z nich (20,8% w grupie ogólnej 4+ oraz 19,3% w grupie komercyjnej 16 – 49). W obu grupach docelowych TVN-owskie show jest absolutnym liderem oglądalności w swoim paśmie nadawania, tj. w soboty w godz. 20:00 – 21:55.

"Kuchenne rewolucje" - trzynasta edycja autorskiego programu cenionej restauratorki Magdy Gessler i stała pozycja w czwartkowym menu telewizyjnym dla wiernych adoratorów Królowej smaku. Program zadebiutował wiosną z widownią 2,2 mln osób, jednak to drugi odcinek osiągnął najlepszy dotąd rezultat 2,3 mln widzów przy udziale 21,8% w komercyjnej grupie docelowej 16 – 49. Tradycyjnie TVN jest w tej grupie najchętniej wybieraną stacją telewizyjną w porze emisji „Kuchennych rewolucji”.

"Kuba Wojewódzki" - kolejna kultowa pozycja w ramówce TVN. Dziesiąty sezon show Kuby Wojewódzkiego zadebiutował z widownią 1,9 mln widzów. Maksymalny udział programu w widowni komercyjnej 16 – 49 wyniósł 19,3%. Dwa ostatnie odcinki, emitowane o stałej dla show porze, tj. we wtorkowy wieczór o 21.30, zajęły pozycję lidera w swoim paśmie nadawania, zwyciężając z ofertą konkurencji zarówno wśród wszystkich widzów (4+), jak i w komercyjnej grupie docelowej 16 – 49.

"Ugotowani" - reality show z udziałem pasjonatów gotowania rywalizujących o tytuł najlepszego kucharza i gospodarza domowego przyjęcia. Program posiada wierną widownię, która od początku sezonu wiosennego sięga nawet 1,7 mln osób. Maksymalny udział „Ugotowanych” w komercyjnej grupie docelowej (16 – 49) po emisji trzech pierwszych odcinków sięgnął 17,1%.

"You Can Dance – Po Prostu Tańcz!" - kultowy program dla miłośników tańca, w którym nagrodą główną jest stypendium w prestiżowej szkole tańca Broadway Dance Center oraz 100 tysięcy złotych. Program z udziałem nowych jurorów – finalistów pierwszych edycji show - ogląda średnio 1,5 mln widzów przy maksymalnym udziale 14,3% w komercyjnej grupie docelowej 16 – 49.

SERIALE

"Na Wspólnej" - wiodąca propozycja serialowa TVN. 13 lat na antenie. Ponad 2000 odcinków.
Wiosną 2016 roku serial cieszy się niesłabnącą popularnością; ogląda go do 2,6 mln osób przy maksymalnym udziale 18,4% w komercyjnej grupie docelowej 16-49.

"Szpital" - serial paradokumentalny prezentujący skomplikowane i poruszające historie pacjentów trafiających na Szpitalny Oddział Ratunkowy. Jeden z wiosennych odcinków serialu serial oglądało nawet 2,7 mln widzów przy udziale 23,8% w komercyjnej grupie docelowej 16 – 49 i 19,9% wśród wszystkich widzów 4+. Serial należy do najbardziej popularnych produkcji TVN w paśmie access prime time; w grupie 4+ jest najchętniej wybieraną pozycją programową w 18:00 – 19:00.

"Ukryta prawda" - serial obyczajowy o problemach w rodzinie i relacjach międzyludzkich. Od startu wiosennej ramówki najliczniejszą widownię 2 mln widzów zgromadził odcinek emitowany 16 lutego. W grupie komercyjnej 16 – 49 maksymalny udział serialu sięgnął 23,6%. Podczas jego nadawania TVN był w tej grupie najchętniej wybieraną stacją telewizyjną.

"Singielka" - ciąg dalszy przygód Elki, czyli tytułowej Singielki, która ma 274 dni na znalezienie prawdziwej miłości. Najpopularniejszy odcinek serialu miał ponad 1,3 mln widzów.

"Szkoła" - czwarty sezon popularnego paradokumentu przedstawiającego losy uczniów z krakowskich szkół. W ciągu trzech pierwszych tygodni emisji serial gromadził do 1,2 mln widzów przy maksymalnym udziale 18,3% w komercyjnej grupie docelowej (16 – 49). „Szkoła” pozostaje najchętniej wybieraną pozycją programową na polskim rynku telewizyjnym w swoim paśmie nadawania, tj. codziennie w dni robocze po godz. 16.00 w komercyjnej grupie docelowej.

INFORMACJA I PUBLICYSTYKA

"Fakty TVN" - wieczorne wydania głównego serwisu informacyjnego TVN. W okresie od 15 lutego do 6 marca br. „Fakty TVN” gromadziły przed telewizorami widownię liczącą nawet blisko 3,9 mln osób. Zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej 16 – 49 stacja była liderem rynku w paśmie nadawania „Faktów TVN”. W kategorii serwisów informacyjnych na całym rynku telewizyjnym „Fakty TVN” (emitowane na antenie kanału TVN oraz TVN24 BIS), osiągnęły najwyższy średni udział zarówno w grupie ogólnej (25,4%), jak i w grupie komercyjnej 16-49 (24,2%), wyprzedzając „Wydarzenia” Polsatu (Polsat, Polsat News, Polsat News 2) z udziałem odpowiednio 18,9% i 21,3% oraz „Wiadomości” TVP1 (odpowiednio 21,7% i 14,9%). Także biorąc pod uwagę tylko główne anteny poszczególnych nadawców (TVN, Polsat, TVP1) „Fakty TVN” osiągnęły najlepsze wyniki na rynku. 

"Uwaga!" - wiodący codzienny magazyn interwencyjny. Od startu wiosennej ramówki TVN do 6 marca maksymalna widownia programu sięgała ponad 3 mln widzów, co przełożyło się na 18,8% udziału w grupie wszystkich widzów (4+) i 18,4% w komercyjnej grupie docelowej (16 – 49).

POZOSTAŁE

"Dzień Dobry TVN" - program telewizji TVN nadawany w paśmie telewizji śniadaniowej najchętniej oglądany jest w weekendy (do 1,25 mln widzów).  W godzinach emisji „DD TVN” stacja jest liderem oglądalności w grupie komercyjnej, a w soboty i w niedziele zarówno w grupie ogólnej (4+) jak i w grupie 16-49.

W górę
Piotr Kraśko

Jak myślę o swoim drugim domu poza domem, to bez wątpienia jest nim...

17.08.2016
Czytaj całość
Katarzyna Werner

Słaby ze mnie celebryta [...] Jestem człowiekiem z lasu....

01.03.2014
Czytaj całość
Katarzyna Zdanowicz

Wyznaję zasadę, że rozwijać można się wtedy, kiedy pracuje się ...

20.07.2013
Czytaj całość
Igor Sokołowski

Myślałem o tym, aby wrócić do radia, ponieważ moją pierwszą dzi...

03.02.2013
Czytaj całość

Rok wyborczy

W 2015 roku odbywały się wybory prezydenckie, wybory parlamentarne oraz ogólnokrajowe referendum.czytaj więcej »

Euro 2012

W 2012 roku odbywały się mistrzostwa Europy organizowane przez Polskę i Ukrainę.czytaj więcej »

Wybory 2010

20 czerwca 2010 roku odbyła się pierwsza tura wyborów prezydenckich, a dwa tygodnie później - 4 lipca - druga. czytaj więcej »

Pogrzeb pary prezydenckiej

18 kwietnia 2010 roku w Krakowie odbyły się uroczystości pogrzebowe pary prezydenckiej. Lech i Maria Kaczyńscy spoczęli na Wawelu.czytaj więcej »

Katastrofa smoleńska

10 kwietnia 2010 roku o 8:41 w pobliżu lotniska w Smoleńsku rozbił się samolot prezydencki. Zginęło 96 osób, w tym prezydent Lech Kaczyński.czytaj więcej »

Mniej istotne relacje

Tragedia w Katowicach, pielgrzymka papieża, wybory samorządowe 2006, tragedia w kopalni Halemba, wypadek pod Grenoble, wybory w Ameryce, konklawe, referendum w Warszawie, zamachy terrorystyczne we Francji.czytaj więcej »

Wybory 2005

Jesienią 2005 roku odbyły się wybory parlamentarne oraz dwie tury wyborów prezydenckich. czytaj więcej »

Konklawe

19 kwietnia 2005 o 17:50 z komina nad Kaplicą Sykstyńską zaczął wydobywać się biały dym. Wybrano papieża.czytaj więcej »

Pogrzeb Jana Pawła II

8 kwietnia 2005 roku pożegnaliśmy papieża Jana Pawła II. Tego dnia padł rekord oglądalności "Faktów".czytaj więcej »

Śmierć papieża

2 kwietnia 2005 roku o 21:37 zmarł papież Jan Paweł II. Wydarzenie to zmieniło ramówki wszystkich stacji telewizyjnych.czytaj więcej »

Dramat w Osetii

3 września 2004 rosyjskie specsłużby rozpoczynają szturm na szkołę w Biesłanie, gdzie terroryści przetrzymują około 1000 zakładników.czytaj więcej »

Wybory do PE

13 czerwca 2004 odbyły się pierwsze w Polsce wybory do Parlamentu Europejskiego. TVN24 zorganizowała wieczór wyborczy.czytaj więcej »

1 maja 2004

1 maja 2004 roku Polska wstąpiła do Unii Europejskiej. "Fakty" i TVN24 przygotowały specjalne relacje.czytaj więcej »

Wieczór Wyborczy TVN

23 września 2001 roku po raz pierwszy w historii polskiej telewizji, stacja komercyjna zaproponowała swój Wieczór Wyborczy, który okazał się olbrzymim sukcesem.czytaj więcej »

Atak terrorystyczny na USA

11 września 2001 roku. Nowy Jork, Waszyngton i Pensylwania. Sceny, niczym z katastroficznego filmu albo czarnego snu.czytaj więcej »

Copyright ©  2001 - 2011 by www.tvnfakty.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności serwisu i polityka cookies
Design by: vandeurse.xin.pl
Created by: www.tomaszloska.pl

Zapisz się / Wypisz się