"Milionerzy" - poniedziałek-czwartek, godz. 20:55 w TVN

Który program stanowi większą konkurencję dla "Faktów" TVN?

  • "Wydarzenia" Polsatu
  • "Wiadomości" TVP
  • żaden z nich
Bioline - zatrzymaj czas - naturalnie
Manufaktura kosmetyków naturalnych.
DomArtStyl - Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych
Automatyka do bram
Kompleksowa obsługa instalatorów
Szkolenia - alarmy Satel
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Zakopane – Hotel Redyk
Najwyższy poziom usług hotelarskich w Polsce – 1023 m n.p.m.
mapapit.pl
- pomoże rozliczyć podatki za 2016 rok
Mareo
Zakupy i Zabawa
Hotel Ventus Natural & Medical SPA ****
ferie z dziećmi na Mazurach
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński
Medical & SPA

Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Power Love
Intymne zakupy online

TVN najlepszy w badaniu postrzegania stacji tv

TVN został uznany za najchętniej oglądaną i najbardziej cenioną stację, posiadającą najlepszą wśród konkurentów ofertę programową i potencjał kreowania trendów na krajowym rynku telewizyjnym w badaniu wizerunku marek kanałów telewizyjnych przeprowadzonym jesienią tego roku przez Interpublic Group of Companies (IPG) Mediabrands Sciences.

Aż 81,2% respondentów wybrało TVN w odpowiedzi na pytanie o zwykle oglądane kanały TV, a w TOP10 najpopularniejszych stacji znalazły się aż 4 kanały z portfolio TVN (TVN, TVN24, TVN7 i TVN Style). Główny kanał TVN był też najczęściej wskazywany przez badanych jako ich najbardziej ulubiony – wymieniali go blisko dwa razy częściej (32,9% odpowiedzi) niż figurujący na następnej pozycji w zestawieniu kanał Discovery (11% wskazań). Na kolejnym miejscu znalazł się Polsat ze wskazaniem 9%, a kanały telewizji publicznej TVP1 i TVP2 uzyskały odpowiednio tylko 3,2% i 2,9%.

Marek Szafarz, Dyrektor Działu Marketingu TVN, komentując wyniki uzyskane przez stację powiedział: „TVN ma od wielu lat pozycję lidera na polskim rynku telewizyjnym. Świetne wyniki w cytowanym badaniu wizerunku marek telewizyjnych to potwierdzają. Widzowie doceniają naszą atrakcyjną i innowacyjną ramówkę, a my konsekwentnie badamy ich oczekiwania, śledzimy preferencje, gusty i aspiracje”.

W badaniu IPG Mediabrands Sciences analizowano również lojalność widzów wobec oglądanych kanałów telewizyjnych, rozumianą jako znajomość numeru preferowanych stacji na pilocie telewizora oraz pór nadawania ulubionych programów. W obu tych kategoriach ponownie zwyciężył TVN, osiągając odpowiednio wynik 87,9% i 70%. Również pod względem atrakcyjności i innowacyjności ramówki, jakości nadawanych programów i towarzyszącej im oprawy graficznej, a także antenowej obecności ulubionych gwiazd TVN wyprzedził pozostałe duże stacje ogólnopolskie (Polsat, TVP1, TVP2). TVN osiągnął największą liczbę wskazań w pytaniach o najlepsze programy informacyjne (87,8% dla TVN24 i 54,8% dla TVN), programy rozrywkowe (60,9%), filmy (71,9%), seriale (54,8%) i program śniadaniowy (66,2%).

Badanie potwierdziło, iż stacja TVN odgrywa ważną rolę w kreowaniu i popularyzacji nowych trendów, jak choćby moda na gotowanie i doskonalenie umiejętności wokalnych czy fascynacja tańcem, do których z pewnością przyczyniła się popularność flagowych TVN-owskich produkcji („Masterchef”, „Kuchenne rewolucje”, „Ugotowani”, „Taniec z gwiazdami”, „You Can Dance – Po prostu tańcz!”, „XFactor”).

O tym, iż widzowie dostrzegają prekursorską rolę TVN w kształtowaniu ramówek telewizyjnych świadczy fakt, że aż 76,5% uczestników badania wskazało, iż stacja jako pierwsza wprowadza do oferty najpopularniejsze na świecie programy. Po szczycie popularności w TVN dany trend znajduje później kontynuację na antenie stacji konkurencyjnych w postaci formatów zbliżonych do produkcji TVN („Top Chef”, „Got to Dance”, „Must Be the Music”, „Bitwa na głosy”, „The Voice of Poland”).

Badaniem objęto 20 ogólnopolskich stacji telewizyjnych o najwyższym udziale w rynku oglądalności od września do połowy października 2013, bez stacji dziecięcych1. W ocenie poszczególnych kategorii brano pod uwagę wyłącznie odpowiedzi osób deklarujących oglądanie wskazanych stacji.

Wnioski z badania IPG Mediabrands Sciences są zbieżne z opublikowanymi w tym tygodniu wynikami rankingu najsilniejszych marek BAV (Brand Asset Valuator) przeprowadzanego co trzy lata przez MillwardBrown oraz Young&Rubicam, w którym w pierwszej dziesiątce zestawienia TVN i TVN24 znalazły się jako jedyne spośród marek reprezentujących branżę medialną.

W górę
Piotr Kraśko

Jak myślę o swoim drugim domu poza domem, to bez wątpienia jest nim...

17.08.2016
Czytaj całość
Katarzyna Werner

Słaby ze mnie celebryta [...] Jestem człowiekiem z lasu....

01.03.2014
Czytaj całość
Katarzyna Zdanowicz

Wyznaję zasadę, że rozwijać można się wtedy, kiedy pracuje się ...

20.07.2013
Czytaj całość
Igor Sokołowski

Myślałem o tym, aby wrócić do radia, ponieważ moją pierwszą dzi...

03.02.2013
Czytaj całość

Rok wyborczy

W 2015 roku odbywały się wybory prezydenckie, wybory parlamentarne oraz ogólnokrajowe referendum.czytaj więcej »

Euro 2012

W 2012 roku odbywały się mistrzostwa Europy organizowane przez Polskę i Ukrainę.czytaj więcej »

Wybory 2010

20 czerwca 2010 roku odbyła się pierwsza tura wyborów prezydenckich, a dwa tygodnie później - 4 lipca - druga. czytaj więcej »

Pogrzeb pary prezydenckiej

18 kwietnia 2010 roku w Krakowie odbyły się uroczystości pogrzebowe pary prezydenckiej. Lech i Maria Kaczyńscy spoczęli na Wawelu.czytaj więcej »

Katastrofa smoleńska

10 kwietnia 2010 roku o 8:41 w pobliżu lotniska w Smoleńsku rozbił się samolot prezydencki. Zginęło 96 osób, w tym prezydent Lech Kaczyński.czytaj więcej »

Mniej istotne relacje

Tragedia w Katowicach, pielgrzymka papieża, wybory samorządowe 2006, tragedia w kopalni Halemba, wypadek pod Grenoble, wybory w Ameryce, konklawe, referendum w Warszawie, zamachy terrorystyczne we Francji.czytaj więcej »

Wybory 2005

Jesienią 2005 roku odbyły się wybory parlamentarne oraz dwie tury wyborów prezydenckich. czytaj więcej »

Konklawe

19 kwietnia 2005 o 17:50 z komina nad Kaplicą Sykstyńską zaczął wydobywać się biały dym. Wybrano papieża.czytaj więcej »

Pogrzeb Jana Pawła II

8 kwietnia 2005 roku pożegnaliśmy papieża Jana Pawła II. Tego dnia padł rekord oglądalności "Faktów".czytaj więcej »

Śmierć papieża

2 kwietnia 2005 roku o 21:37 zmarł papież Jan Paweł II. Wydarzenie to zmieniło ramówki wszystkich stacji telewizyjnych.czytaj więcej »

Dramat w Osetii

3 września 2004 rosyjskie specsłużby rozpoczynają szturm na szkołę w Biesłanie, gdzie terroryści przetrzymują około 1000 zakładników.czytaj więcej »

Wybory do PE

13 czerwca 2004 odbyły się pierwsze w Polsce wybory do Parlamentu Europejskiego. TVN24 zorganizowała wieczór wyborczy.czytaj więcej »

1 maja 2004

1 maja 2004 roku Polska wstąpiła do Unii Europejskiej. "Fakty" i TVN24 przygotowały specjalne relacje.czytaj więcej »

Wieczór Wyborczy TVN

23 września 2001 roku po raz pierwszy w historii polskiej telewizji, stacja komercyjna zaproponowała swój Wieczór Wyborczy, który okazał się olbrzymim sukcesem.czytaj więcej »

Atak terrorystyczny na USA

11 września 2001 roku. Nowy Jork, Waszyngton i Pensylwania. Sceny, niczym z katastroficznego filmu albo czarnego snu.czytaj więcej »

Copyright ©  2001 - 2011 by www.tvnfakty.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności serwisu i polityka cookies
Design by: vandeurse.xin.pl
Created by: www.tomaszloska.pl

Zapisz się / Wypisz się