"Milionerzy" - poniedziałek-czwartek, godz. 20:55 w TVN

Który program stanowi większą konkurencję dla "Faktów" TVN?

  • "Wydarzenia" Polsatu
  • "Wiadomości" TVP
  • żaden z nich
Bioline - zatrzymaj czas - naturalnie
Manufaktura kosmetyków naturalnych.
DomArtStyl - Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych
Automatyka do bram
Kompleksowa obsługa instalatorów
Szkolenia - alarmy Satel
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Zakopane – Hotel Redyk
Najwyższy poziom usług hotelarskich w Polsce – 1023 m n.p.m.
mapapit.pl
- pomoże rozliczyć podatki za 2016 rok
Mareo
Zakupy i Zabawa
Hotel Ventus Natural & Medical SPA ****
ferie z dziećmi na Mazurach
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński
Medical & SPA

Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Power Love
Intymne zakupy online

Udany start jesiennej ramówki TVN

We wrześniu 2013 r. TVN był najchętniej oglądanym kanałem telewizyjnym w Polsce we wszystkich najważniejszych grupach docelowych, zarówno w ujęciu całodobowym, jak i w prime time. Kluczowe pozycje programowe z jesiennej ramówki stacji osiągały znakomite wyniki oglądalności, zdobywając pozycję liderów rynku w godzinach swojego nadawania.

fot. TVN

Wyniki oglądalności programów obecnych tej jesieni na antenie TVN stanowią kolejne potwierdzenie sukcesu strategii stacji polegającej na kontynuacji sprawdzonych formatów programowych. Szósta już edycja programu rozrywkowego Mam talent!” przyciągała przed ekrany telewizorów do 3,6 mln widzów, odnotowując średnio 27,2 proc. udziału w komercyjnej grupie docelowej oraz 23,4 proc. w grupie 4+. Program ten okazał się bezkonkurencyjny w swoim paśmie nadawania, pokonując m.in. rywalizujący z nim bezpośrednio show TVP2 „The Voice of Poland”, który gromadził niemal dwukrotnie mniejszą publiczność.

fot. TVN

Także wznowiony we wrześniu 2013 r. po sezonowej przerwie program MasterChef” odnotowywał doskonałe wyniki oglądalności. Zmagania uczestników kulinarnego show TVN śledziło nawet 2,9 mln widzów. Średni udział programu wynosił we wrześniu 22,4 proc. w komercyjnej grupie docelowej oraz 16,9 proc. grupie 4+. W komercyjnej grupie docelowej program ten osiągnął najlepszy wynik w swym paśmie, pokonując m.in. produkcję Polsatu „Must be the music”.

fot. TVN

Liderem rynku w godzinach swojego nadawania w grupie komercyjnej były również Kuchenne rewolucje” z widownią do 2,5 mln widzów. Program ten odnotował średni udział w rynku w grupie 4+ na poziomie 18,2 proc. i 22,1 proc. w komercyjnej grupie docelowej.

- Dowiedziałam się, że jednymi z najchętniej oglądanych programów są "MasterChef" i "Kuchenne rewolucje". Potwierdza to, że kuchnia i jedzenie są istotnym elementem naszej kultury. Nie ukrywam również, że możliwość zbliżania ludzi do siebie dzięki gotowaniu daje mi ogromną radość. Rozgotowałam Polskę! – powiedziała Magda Gessler, przewodnicząca jury MasterChefa.

Kolejna kulinarna propozycja TVN także odnotowała we wrześniu bardzo dobry start. Ugotowani” gromadzili przed odbiornikami telewizyjnymi do 2,7 mln widzów, odnotowując średni udział w rynku w grupie 4+ na poziomie 19,1 proc. oraz 26,2 proc. w komercyjnej grupie docelowej 16-49. Spośród dostępnej w godzinach swojej emisji oferty telewizyjnej program był najchętniej wybierany zarówno przez grupę 4+, jak i widownię 16-49.

fot. TVN

Niezmiennie ogromną popularnością cieszą się też Fakty”. Wieczorne wydania głównego serwisu informacyjnego TVN gromadziły przed telewizorami widownię liczącą do 4,4 mln osób, osiągając udział w rynku do nawet 34,3% w komercyjnej grupie docelowej. W grupie tej Fakty, osiągając średnio 25 proc. udziału w rynku, wyprzedziły serwisy informacyjne konkurencyjnych stacji - „Wydarzenia” Polsatu (21 proc.) i „Wiadomości” TVP1 (19 proc.).

Bardzo dobre wyniki odnotowały również seriale TVN: Na Wspólnej” oglądany przez nawet 2,9 mln osób, Lekarze” z widownią do 2,8 mln widzów oraz Prawo Agaty” i Przepis na życie” (po nawet 2,5 mln widzów). Magazyn interwencyjno – śledczy Uwaga!” we wrześniu przyciągał do 3 mln widzów (udział w rynku do 19,2 proc.), show Kuba Wojewódzki” (do 1,6 mln widzów, udział w rynku nawet 19,9 proc.), Perfekcyjna Pani Domu” (do 1,3 mln widzów z udziałem w rynku do 14,4 proc.) oraz Dzień Dobry TVN” (do 1,2 mln osób i do 16,9 proc. udziału w rynku).

We wszystkich najważniejszych grupach docelowych TVN potwierdził we wrześniu 2013 r. pozycję lidera rynku, wyprzedzając konkurencyjne stacje telewizyjne zarówno w ujęciu całodobowym, jak i w prime time.

W najbardziej atrakcyjnej i pożądanej z punktu widzenia reklamodawców grupie docelowej, tj. wśród widzów w wieku 16-49 lat i zamieszkujących duże miasta kanał TVN był zdecydowanym liderem. Odnotowując udział w rynku na poziomie 19,4% w prime time oraz 16,4% w ujęciu całodobowym, TVN zdeklasował konkurencję.

W górę
Piotr Kraśko

Jak myślę o swoim drugim domu poza domem, to bez wątpienia jest nim...

17.08.2016
Czytaj całość
Katarzyna Werner

Słaby ze mnie celebryta [...] Jestem człowiekiem z lasu....

01.03.2014
Czytaj całość
Katarzyna Zdanowicz

Wyznaję zasadę, że rozwijać można się wtedy, kiedy pracuje się ...

20.07.2013
Czytaj całość
Igor Sokołowski

Myślałem o tym, aby wrócić do radia, ponieważ moją pierwszą dzi...

03.02.2013
Czytaj całość

Rok wyborczy

W 2015 roku odbywały się wybory prezydenckie, wybory parlamentarne oraz ogólnokrajowe referendum.czytaj więcej »

Euro 2012

W 2012 roku odbywały się mistrzostwa Europy organizowane przez Polskę i Ukrainę.czytaj więcej »

Wybory 2010

20 czerwca 2010 roku odbyła się pierwsza tura wyborów prezydenckich, a dwa tygodnie później - 4 lipca - druga. czytaj więcej »

Pogrzeb pary prezydenckiej

18 kwietnia 2010 roku w Krakowie odbyły się uroczystości pogrzebowe pary prezydenckiej. Lech i Maria Kaczyńscy spoczęli na Wawelu.czytaj więcej »

Katastrofa smoleńska

10 kwietnia 2010 roku o 8:41 w pobliżu lotniska w Smoleńsku rozbił się samolot prezydencki. Zginęło 96 osób, w tym prezydent Lech Kaczyński.czytaj więcej »

Mniej istotne relacje

Tragedia w Katowicach, pielgrzymka papieża, wybory samorządowe 2006, tragedia w kopalni Halemba, wypadek pod Grenoble, wybory w Ameryce, konklawe, referendum w Warszawie, zamachy terrorystyczne we Francji.czytaj więcej »

Wybory 2005

Jesienią 2005 roku odbyły się wybory parlamentarne oraz dwie tury wyborów prezydenckich. czytaj więcej »

Konklawe

19 kwietnia 2005 o 17:50 z komina nad Kaplicą Sykstyńską zaczął wydobywać się biały dym. Wybrano papieża.czytaj więcej »

Pogrzeb Jana Pawła II

8 kwietnia 2005 roku pożegnaliśmy papieża Jana Pawła II. Tego dnia padł rekord oglądalności "Faktów".czytaj więcej »

Śmierć papieża

2 kwietnia 2005 roku o 21:37 zmarł papież Jan Paweł II. Wydarzenie to zmieniło ramówki wszystkich stacji telewizyjnych.czytaj więcej »

Dramat w Osetii

3 września 2004 rosyjskie specsłużby rozpoczynają szturm na szkołę w Biesłanie, gdzie terroryści przetrzymują około 1000 zakładników.czytaj więcej »

Wybory do PE

13 czerwca 2004 odbyły się pierwsze w Polsce wybory do Parlamentu Europejskiego. TVN24 zorganizowała wieczór wyborczy.czytaj więcej »

1 maja 2004

1 maja 2004 roku Polska wstąpiła do Unii Europejskiej. "Fakty" i TVN24 przygotowały specjalne relacje.czytaj więcej »

Wieczór Wyborczy TVN

23 września 2001 roku po raz pierwszy w historii polskiej telewizji, stacja komercyjna zaproponowała swój Wieczór Wyborczy, który okazał się olbrzymim sukcesem.czytaj więcej »

Atak terrorystyczny na USA

11 września 2001 roku. Nowy Jork, Waszyngton i Pensylwania. Sceny, niczym z katastroficznego filmu albo czarnego snu.czytaj więcej »

Copyright ©  2001 - 2011 by www.tvnfakty.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności serwisu i polityka cookies
Design by: vandeurse.xin.pl
Created by: www.tomaszloska.pl

Zapisz się / Wypisz się