"Milionerzy" - poniedziałek-czwartek, godz. 20:55 w TVN

Który program stanowi większą konkurencję dla "Faktów" TVN?

  • "Wydarzenia" Polsatu
  • "Wiadomości" TVP
  • żaden z nich
Bioline - zatrzymaj czas - naturalnie
Manufaktura kosmetyków naturalnych.
DomArtStyl - Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych
Automatyka do bram
Kompleksowa obsługa instalatorów
Szkolenia - alarmy Satel
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Zakopane – Hotel Redyk
Najwyższy poziom usług hotelarskich w Polsce – 1023 m n.p.m.
mapapit.pl
- pomoże rozliczyć podatki za 2016 rok
Mareo
Zakupy i Zabawa
Hotel Ventus Natural & Medical SPA ****
ferie z dziećmi na Mazurach
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński
Medical & SPA

Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Power Love
Intymne zakupy online

Wiosna w TVN dobiegła końca

W TVN wiosenna ramówka dobiegała już końca. Wśród nowości programowych mogliśmy oglądać między innymi "MasterChef Junior", "Drugą szansę", "Agent Gwiazdy" oraz "Sablewskiej sposób na...". Które propozycje okazały się hitem, a z którymi będziemy musieli się pożegnać?

Hitem wiosennej ramówki bez wątpienia był "MasterChef Junior", który po 10 odcinkach gromadził średnio 2,85 mln widzów, co dało stacji 17,18 proc. udziałów w grupie ogólnej oraz 21,62 proc. w grupie komercyjnej. W obu przypadkach show nie dało szans konkurencji zajmując pierwsze miejsce na rynku. W grupie komercyjnej przewaga ta wynosiła najwięcej - drugi w kolejności Polsat notował wyniki na poziomie 11,67 proc. Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek, który wybrało 3,15 mln widzów. Za rok TVN planuje realizację kolejnej edycji formatu. Jesienią zobaczymy zaś tradycyjną wersję show.

Dobrze radziła sobie także druga edycja "Małych Gigantów", którą oglądało średnio 2,56 mln widzów. Ponownie pozwoliło to stacji na zajęcie pierwszego miejsca w obu grupach wiekowych (16,81 proc. w grupie ogólnej, 15,16 proc. w grupie komercyjnej). Show straciło jednak aż 820 tys. widzów. Pierwszą odsłonę oglądało średnio aż 3,38 mln widzów. Najchętniej oglądany odcinek drugiej edycji zgromadził 3,22 mln widzów. Mimo spadku widowni, za rok TVN planuje pokazać trzecią odsłonę talent-show.

Widzów nie zainteresowała natomiast nowość "Sablewskiej sposób na...", która pokazywana była w niedziele o godz. 17:20. Najchętniej oglądane odcinki wybrało ponad 900 tys. widzów, a średnia edycji wyniosła jedynie 725 tys. widzów. Dało to stacji 5,77 proc. udziałów w grupie ogólnej (4 miejsce) oraz 8,11 proc. w grupie komercyjnej (3 miejsce). Stacja nie planuje kontynuacji formatu, zaś jesienią w TVN Style pojawić ma się kolejna, siódma edycja "Sablewskiej sposób na modę".

Serialowym hitem okazała się "Druga szansa". Najchętniej oglądany odcinek widziało ponad 2,5 mln widzów. Średnia sezonu to dwa miliony widzów przy 15,2 proc. udziałów w grupie ogólnej oraz 17,16 proc. w grupie komercyjnej. O ile w grupie ogólnej TVN wygrał walkę z konkurencją, tak w grupie 16-49 nieco lepszy okazał się Polsat (19,14 proc.). Serial cieszył się popularnością także w player.pl W sumie trzynaście odcinków odtworzono ponad 9,5 mln razy. Najchętniej odtwarzany był drugi odcinek - ponad 994 tys. wyświetleń. "Druga szansa" zarobiła z reklam ponad 16 mln złotych. Drugą serię zobaczymy już jesienią.

Wiosną zakończył się także siódmy sezon "Na językach", który oglądało średnio 799 tys. widzów. Dało to stacji drugie miejsce zarówno w grupie ogólnej (8,87 proc.) jak i komercyjnej (10,87 proc.) przegrywając z Polsatem. Wpływy z reklam wyniosły 9,1 mln złotych. Decyzja o kontynuacji formatu nie została jeszcze podjęta. 

Po kilkunastu latach przerwy na antenę powrócił z kolei "Agent". Nową odsłonę z gwiazdami oglądało średnio 1,74 mln widzów, co przełożyło się na 12,66 proc. udziałów w grupie ogólnej (drugie miejsce za TVP2 z 18,7 proc.) oraz 16,92 proc. udziałów w grupie komercyjnej (pierwsze miejsce). Najchętniej oglądanym odcinkiem był finał show, który zainteresował ponad 2,09 mln widzów. Przychody z reklam wyniosły ponad 15 mln złotych. Drugą edycją reality-show TVN pokaże wiosną przyszłego roku. Jesienią zaś zobaczymy inny podróżniczy show "Azja Express".

Nadal dobrymi wynikami pochwalić może się Kuba Wojewódzki, którego 20. edycję programu oglądało średnio 1,28 mln widzów, co pozwoliło zająć pierwsze miejsce na rynku zarówno w grupie ogólnej (13,68 proc.) oraz komercyjnej (16,88 proc.). Wpływy z reklam emitowanych wokół show wyniosłu ponad 11 mln złotych. Kolejny sezon programu zobaczymy we wrześniu.

Wiosną zakończyła się również dziesiąta edycja "Ugotowanych". Obecny sezon oglądało średnio 1,39 mln widzów, co przełożyło się na 10,07 proc. udziałów w grupie ogólnej (za TVP1 i Polsatem) oraz 13,61 proc. w grupie komercyjnej (2 miejsce za Polsatem z 16,44 proc. udziałów). Póki, co nie wiadomo, czy jesienią zobaczymy kolejny sezon programu. Wiadomo jednak, że w wakacje w niedzielnym paśmie o godz. 18:00 TVN emitować będzie powtórkowe wydania "Domu marzeń".

Spory spadek zanotowała dziewiąta edycja "You Can Dance", która po rocznej przerwie powróciła do starego pasma w środy o 21:30. Kolejną odsłonę show oglądało średnio 1,31 mln widzów, czyli o 370 tys. widzów mniej niż rok temu. Dało to stacji 10,39 proc. udziałów w grupie ogólnej (drugie miejsce za TVP2 z 16,57 proc.) oraz 13,21 proc. w grupie komercyjnej (drugie miejsce za TVP2 z 13,58 proc.). Wpływy z reklam wynisoły ponad 22 mln złotych. Póki, co nie wiadomo, czy wiosną przyszłego roku show będzie kontynuowane. 

Jak zwykle sporą widownią cieszyła się Magda Gessler i jej "Kuchenne rewolucje". Trzynasty sezon oglądało średnio 2,07 miliona widzów, co dało stacji drugie miejsce w grupie ogólnej (15,14 proc. udziałów za TVP1 z 18,56 proc.) oraz pierwszej miejsce w grupie komercyjnej (20,56 proc.). Pod względem udziałów w grupie komercyjnej jak i widowni największą popularnością cieszył się odcinek z Żukowa z karczmy "Sidło". Warto dodać, że tylko do 19 maja suma wyświetleń odcinkó ubiegłego sezonu w player.pl wyniosła blisko trzy miliony widzów. Czternastą edycję TVN pokaże już jesienią. 

O sukcesie można mówić w kontekście wiosennego "Superkina". Filmowe pasmo wygrywało w grupie komercyjnej ze swoimi rywalami takimi jak "Taniec z gwiazdami" i serialami TVP2. Do najchętniej oglądanych pozycji zaliczyć można takie produkcje jak "Shrek Forever" (26,37 proc. w grupie komercyjnej), "Wkręceni" (24,35 proc.), "Shrek" (24,31 proc.), "Shrek 2" (24,29 proc.), "Transformers: Zemsta Upadłych" (23,64 proc.), "Transformers 3" (23,04 proc.), "World War Z" (23,01 proc.), "Transformers" (21,91 proc.), "Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz" (21,63 proc.), "Niezgodna" (20,35 proc.), "Jack, pogromca olbrzymów" (19,92 proc.), "Hobbit: Pustkowie Smauga" (18,79 proc.), "Green Lantern" (17,62 proc.) oraz "Shrek Trzeci" (17,06 proc.).

Wysokimi wynikami pochwalić się może także niedzielne pasmo z polskimi produkcjami. Najchętniej oglądane były "Poranek kojota" (22,62 proc. w grupie komercyjnej), "Chłopaki nie płaczą" (20,68 proc.), "Zróbmy sobie wnuka" (19 proc.), "Nie kłam, kochanie" (18,04 proc.), "Kiler" (17,98 proc.), "Kiler-ów 2-óch" (17,48 proc.), "Last Minute" (17,09 proc.), "Tylko mnie kochaj" (16,13 proc.) oraz "Sęp" (13,61 proc.).

Pod koniec czerwca TVN wprowadzi do swojej ramówki premierowe, polskie produkcje przeznaczone na sezon wakacyjny. Wśród nich pojawią się "Projekt Lady" z Małgorzatą Rozenek, "Polowanie na mieszkanie" Doroty Szelągowskiej oraz "Dom Marzeń" z Urszulą Chincz. Emitowane będą również nowe odcinki "Na Wspólnej" oraz weekendowe wydania "Dzień Dobry Wakacje".

Na jesień stacja szykuje natomiast nowy serial "Na noże", reality-show "Azja Express" z Agnieszką Szulim, a także kontynuacje "Drugiej szansy" i "Singielki". Pojawią się też kolejne edycje "Top Model", "Kuchennych rewolucji", "Mam talent!" i "MasterChefa". 

W górę
Piotr Kraśko

Jak myślę o swoim drugim domu poza domem, to bez wątpienia jest nim...

17.08.2016
Czytaj całość
Katarzyna Werner

Słaby ze mnie celebryta [...] Jestem człowiekiem z lasu....

01.03.2014
Czytaj całość
Katarzyna Zdanowicz

Wyznaję zasadę, że rozwijać można się wtedy, kiedy pracuje się ...

20.07.2013
Czytaj całość
Igor Sokołowski

Myślałem o tym, aby wrócić do radia, ponieważ moją pierwszą dzi...

03.02.2013
Czytaj całość

Rok wyborczy

W 2015 roku odbywały się wybory prezydenckie, wybory parlamentarne oraz ogólnokrajowe referendum.czytaj więcej »

Euro 2012

W 2012 roku odbywały się mistrzostwa Europy organizowane przez Polskę i Ukrainę.czytaj więcej »

Wybory 2010

20 czerwca 2010 roku odbyła się pierwsza tura wyborów prezydenckich, a dwa tygodnie później - 4 lipca - druga. czytaj więcej »

Pogrzeb pary prezydenckiej

18 kwietnia 2010 roku w Krakowie odbyły się uroczystości pogrzebowe pary prezydenckiej. Lech i Maria Kaczyńscy spoczęli na Wawelu.czytaj więcej »

Katastrofa smoleńska

10 kwietnia 2010 roku o 8:41 w pobliżu lotniska w Smoleńsku rozbił się samolot prezydencki. Zginęło 96 osób, w tym prezydent Lech Kaczyński.czytaj więcej »

Mniej istotne relacje

Tragedia w Katowicach, pielgrzymka papieża, wybory samorządowe 2006, tragedia w kopalni Halemba, wypadek pod Grenoble, wybory w Ameryce, konklawe, referendum w Warszawie, zamachy terrorystyczne we Francji.czytaj więcej »

Wybory 2005

Jesienią 2005 roku odbyły się wybory parlamentarne oraz dwie tury wyborów prezydenckich. czytaj więcej »

Konklawe

19 kwietnia 2005 o 17:50 z komina nad Kaplicą Sykstyńską zaczął wydobywać się biały dym. Wybrano papieża.czytaj więcej »

Pogrzeb Jana Pawła II

8 kwietnia 2005 roku pożegnaliśmy papieża Jana Pawła II. Tego dnia padł rekord oglądalności "Faktów".czytaj więcej »

Śmierć papieża

2 kwietnia 2005 roku o 21:37 zmarł papież Jan Paweł II. Wydarzenie to zmieniło ramówki wszystkich stacji telewizyjnych.czytaj więcej »

Dramat w Osetii

3 września 2004 rosyjskie specsłużby rozpoczynają szturm na szkołę w Biesłanie, gdzie terroryści przetrzymują około 1000 zakładników.czytaj więcej »

Wybory do PE

13 czerwca 2004 odbyły się pierwsze w Polsce wybory do Parlamentu Europejskiego. TVN24 zorganizowała wieczór wyborczy.czytaj więcej »

1 maja 2004

1 maja 2004 roku Polska wstąpiła do Unii Europejskiej. "Fakty" i TVN24 przygotowały specjalne relacje.czytaj więcej »

Wieczór Wyborczy TVN

23 września 2001 roku po raz pierwszy w historii polskiej telewizji, stacja komercyjna zaproponowała swój Wieczór Wyborczy, który okazał się olbrzymim sukcesem.czytaj więcej »

Atak terrorystyczny na USA

11 września 2001 roku. Nowy Jork, Waszyngton i Pensylwania. Sceny, niczym z katastroficznego filmu albo czarnego snu.czytaj więcej »

Copyright ©  2001 - 2011 by www.tvnfakty.pl | Wszystkie prawa zastrzeżone. Polityka prywatności serwisu i polityka cookies
Design by: vandeurse.xin.pl
Created by: www.tomaszloska.pl

Zapisz się / Wypisz się