Miesięcznie odwiedza nas 200 000 użytkowników!
Baner - nagłówek
ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Hotel Ventus Natural & Medical SPA ****
Rodzinne Boże Narodzenie na Mazurach - na hasło TVN Fakty 5% rabatu
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński Medical & SPA
Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
Pomoże rozliczyć podatki za 2016 rok
Zakupy i zabawa
SONDA
Jak Ci się podoba nowa wersja tvnfakty.pl?

Wyniki oglądalności - luty 2017

W lutym 2017 telewizja TVN wyprzedziła konkurencję we wszystkich kluczowych grupach docelowych. Był to również najlepszy luty w historii całej Grupy TVN, a stacje tematyczne pobiły swoje rekordy popularności.

Widzowie TVN z niecierpliwością czekali na powrót wiosennej ramówki. Antena główna z udziałem 12,4 proc. w grupie 4+ była w lutym najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w godzinach wieczornych. Nie miała sobie równych także w najważniejszej dla reklamodawców komercyjnej grupie docelowej (16 – 49), zarówno w paśmie 19 – 23 (15 proc. udziału), jak i przez cały dzień (12,9 proc. udziału).

Do najchętniej oglądanych nowości należy „Belle Epoque”, pierwszy w historii TVN serial kostiumowo-kryminalny. Pierwszy odcinek produkcji przyciągnął przed telewizory prawie 3 miliony widzów  (22,9 proc. udziału w grupie 16 – 49). „Milionerów”, którzy wrócili na antenę po 6 letniej nieobecności, regularnie ogląda ponad 2,2 mln osób (o czym już kilka dni temu informowaliśmy). Trzeci sezon „Drugiej Szansy” gromadzi przed telewizorami 2 mln widzów, uzyskując 17,4 proc. widowni komercyjnej (16 – 49). Najpopularniejszy odcinek kultowego reality-show „Agent-Gwiazdy” obejrzało prawie 1,7 mln osób (19,1 proc. widowni komercyjnej). „MasterChef Junior”, „Kuchenne Rewolucje” oraz „Kuba Wojewódzki” są najchętniej oglądanymi propozycjami w swoich pasmach (16 – 49).  „Fakty” są nadal najpopularniejszym serwisem informacyjnym. Średnio ogląda je ponad 3,4 mln widzów.

Luty był też wyjątkowym miesiącem dla całego portfolio TVN. Grupa zanotowała 23,9 proc. udziału wśród widowni komercyjnej (16 – 49) i ponad 4,2 proc. wzrostu rok do roku. Był to najlepszy luty w jej dotychczasowej historii. Przyczyniły się do tego znakomite wyniki stacji tematycznych.

Całodobowe udziały kanałów Grupy TVN w rynku w lutym 2017 roku

UDZIAŁY GRUPY TVN - LUTY 2017
  4+ 16-49
TVN 9,96 proc. 12,94 proc.
TVN7 3,13 proc. 3,45 proc.
TTV 1,66 proc. 1,94 proc.
HGTV 0,36 proc. 0,41 proc.
TVN24 3,99 proc. 2,27 proc.
TVN24 BIS 0,40 proc. 0,32 proc.
TVN STYLE 0,61 proc. 0,86 proc.
TVN TURBO 0,51 proc. 0,86 proc.
TVN FABUŁA 0,35 proc. 0,56 proc.
FOOD NETWORK 0,11 proc. 0,12 proc.
TRAVEL CHANNEL 0,16 proc. 0,12 proc.
GRUPA TVN 21,25 proc. 23,91 proc.

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Mateusz Bugajski

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Wyświetlone 1-1 z 1 rekordu.
1
~ Łukasz4 marca 2017, 19:34
TVN ma rekordowo wysoką oglądalność, a tymczasem państwowe spółki ograniczają reklamę w... TVN :)
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN