Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Unikatowe meble na pokolenia
Ręcznie tworzone w duchu prawdziwej ekologii
Nowoczesne meble tapicerowane
Meble, które Cię zachwycą! Zobacz nową kolekcję Perla Lusso.
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

"Dzień Dobry TVN" z największą oglądalnością w kwietniu wśród programów śniadaniowych!

"Dzień Dobry TVN" nadal pozostaje blisko swoich widzów. W kwietniu program cieszył się największą oglądalnością w grupie komercyjnej.

Tematy społeczne, poradnikowe, zdrowotne, informacje o show-biznesie - wszystko to można znaleźć w każdym odcinku "Dzień Dobry TVN". W kwietniu średnia oglądalność w grupie ogólnej wyniosła 7,54%. Program przyciągał przed telewizory 488 tysięcy widzów, czyli o ponad 30 tysięcy więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym.

Od początku kwietnia "Dzień Dobry TVN" pozostaje najchętniej oglądaną pozycją w swoim paśmie wśród widzów w wieku 16-49. W tym okresie średni udział w rynku wyniósł 10,32%, co oznacza 239 tysięcy widzów, o ponad 20 tysięcy więcej niż w kwietniu 2019 roku.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN