Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Dziś obchodzimy Światowy Dzień Telewizji

Już po raz dwudziesty trzeci 21 listopada obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji. Dzień ten został ustanowiony w 1996 roku przez Organizację Narodów Zjednoczonych w dowód uznania roli, jaką pełni telewizja zwracając uwagę opinii publicznej na istotne kwestie gospodarcze i społeczne.

Co roku globalne organizacje ACT (Association of Commercial Television), egta (Association of TV and radio sales houses) oraz EBU (European Broadcaster Union) łączą siły w celu promowania święta telewizji na świecie. W tym roku Światowy Dzień Telewizji obchodzony jest pod hasłem "różnorodności". W szczególny sposób podkreślane są jej dwa wymiary:

  • różnorodność kontentu – jakościowe, bezpieczne treści, które wzbudzają ciekawość i zaangażowanie widzów,
  • różnorodność społeczna – temat coraz częściej podejmowany w produkcjach telewizyjnych i reklamach.

- Sposób konsumpcji mediów w erze digitalizacji nieustannie ewoluuje pod wpływem zmian, które zachodzą w stylu życia społeczeństwa dzięki nowy technologiom. Kluczowa dla widzów stała się swoboda, rozumiana jako szeroki wybór dopasowanych treści oraz możliwość ich konsumpcji w dowolnym miejscu i czasie. To właśnie różnorodność kontentu oraz dróg jego dotarcia do konsumenta stała się kierunkiem rozwoju telewizji, który możemy współcześnie obserwować na rynkach całego świata. – mówi Marcin Bogłowski, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego TVN Media.

21 listopada to jednocześnie trzeci jubileusz powstania pierwszej w Polsce platformy wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, która jest częścią projektu tv♥ powołanego przez TVN Media.

Platforma stanowi bogatą bazę ponad 550 publikacji, które są źródłem wiedzy i aktualnych danych, z Polski i ze świata, na temat efektywnej komunikacji marketingowej we współczesnym ekosystemie mediów. Zbiór publikacji jest co tydzień poszerzany o nowe pozycje, aktualne wyniki badań, raporty oraz ciekawe inspiracje.

Trzeci rok działalności platformy tv.tvnmedia.pl to także kontynuacja owocnej współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR w ramach cykli #opiniejuroraeffie oraz #imaginationday. Projekty te na stałe wpisały się w świadomość branży, gromadząc unikalny kontent towarzyszący najważniejszym wydarzeniom rynkowym: konkursowi Effie Awards oraz Imagination Day.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN