Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Jeszcze lepszy kalkulator zdolności kredytowej
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

"Fakty" niezmiennie pierwsze!

"Fakty TVN" w obu grupach odnotowały w marcu 2024 roku najlepsze wyniki oglądalności wśród serwisów informacyjnych, a konkurencyjne programy zostawiły daleko w tyle. "Fakty TVN" ponownie uplasowały się na czele programów newsowych.

W marcu serwis oglądało średnio ponad 900 tysięcy widzów więcej niż wiadomości  "i9.30" w TVP, które są na drugim miejscu.

W grupie ogólnej 4+, średni udział rynkowy "Faktów TVN" wyniósł 21,29%. "Wydarzenia" Polsatu osiągnęły wynik 13,89%, a "i9:30" TVP - 13,51%.

Z kolei w grupie komercyjnej "Fakty" TVN odnotowały 22,46% udziału w rynku, "Wydarzenia" Polsatu - 15,01%, a z trzecim wynikiem plasuje się „i9:30” TVP - 9,68%.

Stacja TVN24 także z sukcesem! Niezmiennie jest najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju. W marcu jej udziały w grupie ogólnej wyniosły 6,21%, co jest sumą wyników trzech pozostałych konkurencyjnych kanałów informacyjnych.

Także portal tvn24.pl triumfuje! Z danych wynika, że po raz kolejny był najchętniej odwiedzanym serwisem telewizji newsowych w kraju i ma ogromną przewagę nad konkurencją. W marcu 2024 roku tvn24.pl odwiedziło ponad 9 milionów użytkowników. Na drugim miejscu znalazł się polsatnews.pl (ok. 5,6 mln), a na trzecim tvp.info (blisko 1 mln).

Dane: Nielsen TV Audience Measurement, Gemius/PBI Mediapanel 

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN