Hotel Burj Al Arab w Dubaju znany jest jako jeden z najbardziej luksusowych hoteli na świecie oraz jedyny któremu przyznano 7 gwiazdek. Budynek w kształcie słynnego żagla, który stał się symbolem miasta, luksusu oraz jakości na najwyższym poziomie znajduję się na sztucznej wyspie wybudowanej w Dubaju. Sam koszt budowy hotelu wyniósł 7.8 billiona dolarów.
Firma Larimelle, założona przez Polkę – Sarę Rewieńską, absolwentkę studiów MBA na uniwersytecie w USA, została wybrana i zaproszona do zaprojektowania ekskluzywnej kolekcji modowej wraz z akcesoriami, dostępnej do kupienia dla klientów tego ekskluzywnego hotelu. Firma Larimelle stanowi globalną marką modową, która działa na rynku mody od kilku lat, a jej kolekcje wielokrotnie były prezentowane w międzynarodowych magazynach modowych na świecie. Marka ta była także przedmiotem prezentacji na bilbordzie na słynnym Times Square w Nowym Jorku.
Zapytaliśmy właścicielkę marki o komentarz dot. jej najnowszego projektu: - Od początku istnienia mojej marki, głównym założeniem było i jest budowanie dobrze rozpoznawalnej marki modowej z Dubaju. Firma Larimelle produkuje lokalnie, a Burj Al Arab jest ikoną oraz symbolem luksusu samym w sobie, więc jest to dla mnie tym bardziej większe wyzwanie. Sam fakt, iż mam możliwość współpracy z tak znaną firmą stanowi dla mnie ogromną nobilitację. Co więcej wierzę, że dzięki tej współpracy uda nam się promować miasto Dubaj w obszarze mody oraz stosowanych nowoczesnych metod innowacyjnych w produkcji wyrobów firmy Larimelle. Moja firma wykorzystuje najnowsze technologię w procesie produkcji wyrobów, a cała powstająca kolekcja jest wykonana z najwyższej jakości materiałów. W mojej ocenie takie państwa jak np. Francja, Włochy, czy Wielka Brytania mają już swoje rozpoznawalne na całym świecie domy mody. Chciałbym żeby Dubaj dołączył do tej rodziny i dlatego firma Larimelle będzie chciała to zmienić. Myślę, że w osiągnięciu zamierzonego celu jak i w rozwoju mojej marki na pewno pomoże mi umiejętność globalnego postrzegania rynku, dzięki ukończonym studiom w USA.
Sara Rewieńska dodaje także: - Firma Larimelle ceni sobie współpracę z najlepszymi, a Burj Al Arab to symbol luksusu, majstersztyk design ‘u oraz wyznacznik najnowszych trendów w Dubaju i na świecie, a marka Larimelle reprezentuje te same wartości.
Dalsze poczynania firmy Larimelle można obserwować na Instagramie @larimelle.official
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.