Marcin Barcz został członkiem zarządu TVN Discovery Polska. Będzie odpowiadał za pion komunikacji korporacyjnej. Jest to nowe stanowisko w strukturach Zarządu.
Marcin Barcz ma odpowiadać za koordynację działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs TVN i Discovery Polska. Do jego obowiązków należeć będzie również prowadzenie projektów z obszaru CSR.
Bardzo się cieszę, że Marcin dołącza do naszego zespołu i poprowadzi pion komunikacji korporacyjnej. Od momentu połączenia TVN i Discovery przyglądamy się naszym strukturom zarówno na rynku polskim, jak i w regionie. Zgodnie z naszą strategią wprowadzamy rozwiązania, które tworzą najwięcej synergii. Jestem przekonany, że wieloletnie doświadczenie Marcina w obszarze komunikacji będzie cennym wsparciem dla naszej organizacji - mówi Piotr Korycki, prezes zarządu TVN Discovery Polska.
Marcin Barcz posiada 25-letnie doświadczenie w marketingu, reklamie i public relations. Był w przeszłości m.in. dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, członkiem zarządu firmy Coca-Cola odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną i wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller.
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.