Ostatnio coraz głośniej w mediach robi się o Joannie Borov, urodzonej w Lesznie i związanej z Zieloną Górą i Warszawą modelce i influencerce. Karierę w branży modowej Joanna rozpoczęła studiując na prestiżowej uczelni London College of Fashion. Tam też zdecydowała się na przyjęcie skrótowej formy od nazwiska Borowiecka.Pełne nazwisko i zawierający je e-mail często były źle wymawiane i zapisywane przez zagraniczne firmy.
Joanna reprezentowała Polskę w międzynarodowym konkursie piękności World Beauty Queen w Korei, wygrała też tytuł Miss Motors Formula 1 co poskutkowało czasową przeprowadzką do Monako. W Europie wzięła udział w Paris Fashion Week.
Niespełna dwa lata temu piękna Polka postanowiła sprobować sił za oceanem. Ma obecnie podpisane kontrakty z dwiema agencjami z Nowego Jorku i Los Angeles. Często pojawia się na czerwonym dywanie, a także na prywatnych imprezach w gronie celebrytów, zagościła między innymi na imprezie halloweenowej u Maroon 5, jest też częstym gościem w Chateau Marmont. Kilkakrotnie prowadziła prestiżową galę charytatywną Babes in Toyland w Hollywood oraz Miami. Jej konto na Instagramie śledzi ponad 70 tysięcy osób.
W zeszłym roku, mimo ciężkiej sytuacji związanej z pandemią zaczęła współpracę z amerykańskimi markami takimi jak Sakara czy Prolon promującymi zdrowy styl życia, pojawiła się na okładce Playboya a jej sesje dla zagranicznych projektantów zostały opublikowane z brytyjskim wydaniu Vogue, Style Cruze oraz Marie Claire.
Joanna czuje silną więź z Polską, pozostaje w bliskim kontakcie z rodziną oraz jest właścicielką i dyrektorem kreatywnym marki Melulu Baby Polska, oferującej ubranka dla dzieci z bawełny organicznej oraz bezpieczne zabawki. Przedsiębiorcza Polska stworzyła też własną linię kreacji dla kobiet Jo Borov, a znaczna część projektów została wykonana w Polsce.
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.