Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Player.pl w nowej odsłonie

Player.pl się zmienia: nowy serwis, szersza oferta, nowe logo i identyfikacja! TVN udostępnił 31 sierpnia wersję beta najbardziej angażującego polskiego serwisu video na żądanie. Zmienia się jego interfejs i grafika, a dzięki nawiązaniu strategicznej współpracy z platformą nc+, oferta poszerza się o 7 kanałów tego nadawcy dostępnych na żywo.

Intuicyjność, nowoczesność i prostota to najważniejsze cechy nowego player.pl. Od 31 sierpnia użytkownicy serwisu mogą korzystać z wersji beta. Celem tych zmian jest to, aby każdy użytkownik mógł w łatwy i szybki sposób korzystać z bogatej oferty najlepszych filmów, seriali i programów telewizyjnych. Unowocześniony został także logotyp serwisu player.pl, podkreślający najważniejsze elementy jednej z najpopularniejszych marek VOD na rynku.

Player.pl zajmuje bardzo ważne miejsce w Grupie TVN. W tej chwili tylko z samej strony www serwisu (nie licząc aplikacji) korzystają prawie 3 mln użytkowników miesięcznie. Mieli oni swój ogromny wkład w projekt nowej platformy, która opracowana została ostatecznie przez zespół TVN Digital. Opublikowany dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze.”  – Powiedział Maciej Maciejowski, Członek Zarządu ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu.

Wśród dostępnych na platformie treści znajdziemy uwielbiane przez widzów programy TVN takie jak „Azja Express”, „Druga Szansa”, „Kuchenne rewolucje”, „Kuba Wojewódzki” oraz największą nowość jesiennej ramówki, serial medyczno-kryminalny „Diagnoza”. Większość z tych  produkcji użytkownicy player.pl mogą zobaczyć bez reklam oraz w prapremierach. W ofercie serwisu nie zabraknie ekskluzywnych treści wyprodukowanych wyłącznie dla player.pl, takich jak „Azja Express. Domówka” czy „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy”.

Dzięki nawiązaniu strategicznej współpracy z platformą nc+, do oferty player.pl dołączają kanały tematyczne dostępne w ofercie tego nadawcy, a użytkownicy będą mogli oglądać na żywo takie kanały jak  Planete+, Domo+, Kuchnia+, Ale kino+, Mini Mini+ oraz TeleToon+. Dzięki player.pl, największych emocji kibicom piłki nożnej (ligi piłkarskie: hiszpańska, włoska, francuska) dostarczy Eleven Sports, a wielbicielom wyścigów żużlowych należący do platformy nc+ kanał  nSport+. Miłośnicy kina znajdą wśród filmów na żądanie najnowsze polskie produkcje takie jak „Amok” czy „Maria Curie”.

„Badania jednoznacznie pokazują, że rośnie grupa osób, które poszukują treści tv w Internecie, oglądając je na różnych platformach. Dzięki rozpoczętej właśnie strategicznej współpracy z nc+,  w ofercie player.pl pojawiły się nowe kanały tematyczne ze starannie wyselekcjonowanymi treściami dla wymagającego widza.  W połączeniu z dotychczasową współpracą z takimi nadawcami jak MTV czy Discovery, dajemy tym samym  dostęp do bogatej biblioteki seriali i programów rozrywkowych należących nie tylko  do Grupy TVN.  Warto podkreślić, że nasi widzowie spędzają na platformie zdecydowanie więcej czasu niż w przypadku innych serwisów VOD dostępnych na polskim rynku. Poszerzając bibliotekę treści, chcemy zaproponować im więcej materiałów video – również ekskluzywnych dla naszej platformy, których nie zobaczą w innych serwisach. To nie koniec zmian i rozwoju – jeszcze tej jesieni poszerzymy ofertę.” – powiedział Maciej Gozdowski, Dyrektor zarządzający player.pl

Mateusz Bugajski

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN