TVN Grupa Discovery niezmiennie utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku, z miesiąca na miesiąc zwiększając łączny udział w rynku telewizyjnym. TVN był w listopadzie najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w Polsce, a poszczególne kanały nadawcy zajęły pozycję lidera w kluczowych kategoriach tematycznych: TVN Style w kategorii lifestyle, TVN Turbo wśród kanałów factual, a TVN24 w grupie kanałów newsowych.
Niezwykłą popularnością cieszą się zarówno programy emitowane w kanałach telewizyjnych, jak i produkcje własne serwisu Player. O silnej pozycji TVN Grupa Discovery świadczy także tytuł Biura Reklamy 2021 przyznany TVN Media przez magazyn "Media & Marketing Polska".
W jesiennym sezonie telewizyjnym TVN Grupa Discovery z miesiąca na miesiąc umacnia swoją pozycję uzyskując coraz wyższy łączny udział w rynku w grupie komercyjnej. W listopadzie wyniósł on blisko 27% (vs. 26,4% w październiku i 25,8% we wrześniu), co sprawia, że firma jest niekwestionowanym liderem rynku.
Kanał TVN gromadził najliczniejszą widownię telewizyjną w kraju uzyskując najwyższy udział 10,5% w grupie stacji BIG5. Stacja po raz kolejny osiągnęła wzrost wyników w porównaniu z rokiem ubiegłym – po tym jak w październiku jej udział wzrósł rok do roku o 4%, w listopadzie skala wzrostu była jeszcze wyższa i wyniosła ponad 7%. Nie bez znaczenia dla wyników w skali całego miesiąca była doskonała oglądalność weekendowych transmisji z zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich. Największą popularnością wśród widzów cieszyły się sobotnie konkursy. Udział TVN wynosił wtedy 24,44% (20 listopada) i 20,34% (27 listopada).
W listopadzie aż dziewięć kanałów z portfolio nadawcy osiągnęło lepsze wyniki niż przed rokiem. Były to TVN, TTV, TVN Turbo, Discovery, TVN Style, TVN Fabuła, TLC, DTX i Animal Planet. Biorąc pod uwagę ogólny spadek oglądalności telewizyjnej na rynku jest to fantastyczne osiągnięcie.
TVN24 jest najchętniej oglądaną stacją newsową w kraju (SHR: 3,2%), TVN Style najpopularniejszym kanałem lifestylowym (SHR: 0,67%), natomiast TVN Turbo wiedzie prym w kategorii kanałów factualowych (SHR: 1,05%) i ma za sobą najlepszy listopad w historii w grupie wszystkich widzów 4+, podobnie jak TVN Fabuła w grupie komercyjnej (SHR: 0,54%). Z kolei wyniki TVN7 po raz kolejny potwierdziły, że kanał na stałe wszedł do czołówki pięciu największych stacji telewizyjnych w Polsce, osiągając w listopadzie udział 4,6%.
- Muszę przyznać, że listopad w tym roku okazał się wyjątkowo gorący. Widownię rozgrzały między innymi finały naszych flagowych rozrywek - "Top Model" i "Mam talent". Kolejne edycje tych programów potwierdziły swoją siłę gromadząc miliony widzów przed telewizorami. Cieszą nie tylko te wyniki, ale także świadomość, że dzięki nim wielu utalentowanych ludzi rozpocznie swoje kariery w świecie modelingu czy rozrywce. Dziś na światowych wybiegach projektantów mody można podziwiać naszych uczestników z aż dziesięciu edycji "Top Model". Ta gorąca, telewizyjna jesień nie kończy się na listopadzie. Wydłużamy ją oczywiście sportowymi relacjami z Pucharu Świata w skokach narciarskich, przed nami kolejne turnieje, które dostarczą wielu emocji. - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.