Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Grupa Discovery z najlepszymi wynikami oglądalności w marcu

Marzec 2022 roku upłynął TVN Grupa Discovery pod znakiem sukcesu – główny nadawca na rynku osiągnął udział na poziomie 26,2% w grupie komercyjnej, zostając tym samym liderem zestawienia koncernów medialnych. Stacja TVN (SHR: 8,5%) uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie Big5. W klasyfikacji wszystkich najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych w kraju trzecią pozycję zajęła stacja TVN24 (SHR: 5,9%), uzyskując najwyższy miesięczny wynik oglądalności w swojej historii.

Był to także świetny miesiąc dla innych kanałów tematycznych z portfolio nadawcy – TVN Style zdobyła pozycję lidera w kategorii stacji lifestylowych, a Eurosport wśród płatnych kanałów sportowych.

Marzec był dla TVN Grupa Discovery bardzo udany. Nadawca utrzymał pozycję lidera wśród największych grup medialnych na rynku, osiągając udział na poziomie 26,2% w grupie komercyjnej. Stacja TVN uplasowała się na najwyższym miejscu podium w kategorii Big5 z wynikiem 8,5% SHR. Zestawienie tradycyjnie największych kanałów telewizyjnych w Polsce zamyka TVN7 z udziałem 3,9%.

Udział największych grup medialnych w marcu 2022 r.
w widowni komercyjnej 16-49
Stacja Marzec 2022 r.
TVN Grupa Discovery 26,16%
Grupa Polsat 23,55%
Grupa TVP 19,90%

 

Udział stacji Big5 w marcu 2022 r. w grupie komercyjnej 16-49

Stacja

Marzec 2022 r.

TVN

8,47%

Polsat

8,22%

TVP1

4,92%

TVP2

5,01%

TVN7

3,90%

 

W minionym miesiącu spośród wszystkich pozycji programowych kanału TVN największą widownię w grupie komercyjnej przyciągnęły Fakty (SHR: 23,6%, dnia 13.03). Oprócz niezawodnego pasma newsowego widzowie 16-49 chętnie wybierali także magazyn Uwaga! (SHR: 14,7%, dnia 20.03) oraz programy Milionerzy (SHR: 12,2%, 3.03) i Kuchenne rewolucje (SHR: 17,2%, dnia 17.03), a z nowości Mask Singer (SHR: 14,3%, dnia 5.03) oraz nowy sezon MasterChef Junior (SHR 10,6%, dnia 13.03).

Marzeniem każdego dyrektora programowego jest mieć tę wyjątkową okazję, by budować od podstaw projekty o wielkiej, światowej sławie jak „Mask Singer”. Mamy wielkie poczucie satysfakcji, że nie tylko nasze stałe programy, ale także nowe produkcje, które pokazujemy w wiosennej ramówce 2022 znalazły swoją widownię. Ale TVN to wiele więcej niż czysta rozrywka. Marzec minął także pod znakiem koncertu „Razem z Ukrainą”. Niezwykłe widowisko, które powstało z potrzeby serc i przy olbrzymim zaangażowaniu wspaniałych artystów i moich niestrudzonych kolegów, głęboko poruszyło publiczność w Polsce i na świecie – dzięki transmisji w 50 krajach było to największe wydarzenie emitowane na żywo przez TVN Grupa Discovery – powiedział Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

Łukasz Ropczyński
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN