Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Grupa Discovery z najlepszymi wynikami oglądalności w marcu

Marzec 2022 roku upłynął TVN Grupa Discovery pod znakiem sukcesu – główny nadawca na rynku osiągnął udział na poziomie 26,2% w grupie komercyjnej, zostając tym samym liderem zestawienia koncernów medialnych. Stacja TVN (SHR: 8,5%) uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie Big5. W klasyfikacji wszystkich najchętniej oglądanych kanałów telewizyjnych w kraju trzecią pozycję zajęła stacja TVN24 (SHR: 5,9%), uzyskując najwyższy miesięczny wynik oglądalności w swojej historii.

Był to także świetny miesiąc dla innych kanałów tematycznych z portfolio nadawcy – TVN Style zdobyła pozycję lidera w kategorii stacji lifestylowych, a Eurosport wśród płatnych kanałów sportowych.

Marzec był dla TVN Grupa Discovery bardzo udany. Nadawca utrzymał pozycję lidera wśród największych grup medialnych na rynku, osiągając udział na poziomie 26,2% w grupie komercyjnej. Stacja TVN uplasowała się na najwyższym miejscu podium w kategorii Big5 z wynikiem 8,5% SHR. Zestawienie tradycyjnie największych kanałów telewizyjnych w Polsce zamyka TVN7 z udziałem 3,9%.

Udział największych grup medialnych w marcu 2022 r.
w widowni komercyjnej 16-49
Stacja Marzec 2022 r.
TVN Grupa Discovery 26,16%
Grupa Polsat 23,55%
Grupa TVP 19,90%

 

Udział stacji Big5 w marcu 2022 r. w grupie komercyjnej 16-49

Stacja

Marzec 2022 r.

TVN

8,47%

Polsat

8,22%

TVP1

4,92%

TVP2

5,01%

TVN7

3,90%

 

W minionym miesiącu spośród wszystkich pozycji programowych kanału TVN największą widownię w grupie komercyjnej przyciągnęły Fakty (SHR: 23,6%, dnia 13.03). Oprócz niezawodnego pasma newsowego widzowie 16-49 chętnie wybierali także magazyn Uwaga! (SHR: 14,7%, dnia 20.03) oraz programy Milionerzy (SHR: 12,2%, 3.03) i Kuchenne rewolucje (SHR: 17,2%, dnia 17.03), a z nowości Mask Singer (SHR: 14,3%, dnia 5.03) oraz nowy sezon MasterChef Junior (SHR 10,6%, dnia 13.03).

Marzeniem każdego dyrektora programowego jest mieć tę wyjątkową okazję, by budować od podstaw projekty o wielkiej, światowej sławie jak „Mask Singer”. Mamy wielkie poczucie satysfakcji, że nie tylko nasze stałe programy, ale także nowe produkcje, które pokazujemy w wiosennej ramówce 2022 znalazły swoją widownię. Ale TVN to wiele więcej niż czysta rozrywka. Marzec minął także pod znakiem koncertu „Razem z Ukrainą”. Niezwykłe widowisko, które powstało z potrzeby serc i przy olbrzymim zaangażowaniu wspaniałych artystów i moich niestrudzonych kolegów, głęboko poruszyło publiczność w Polsce i na świecie – dzięki transmisji w 50 krajach było to największe wydarzenie emitowane na żywo przez TVN Grupa Discovery – powiedział Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

Łukasz Ropczyński
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN