Oficjalny kanał telewizji TVN w serwisie YouTube – tvnpl – przekroczył magiczną liczbę miliona subskrybentów. Tym samym jest pierwszym kanałem firmowym, który dołączył do elitarnego grona twórców posiadających złoty przycisk play. To także najchętniej oglądany kanał nadawcy telewizyjnego na polskim YouTube.
Według serwisu Socialblade, jedynie około 50 polskich kanałów przekroczyło liczbę miliona subskrypcji. Większość z nich to platformy należące do popularnych youtuberów – SA Wardega, Abstrachuje, Blowek, Stuu. Teraz do tego grona dołączył również oficjalny kanał TVN. Co więcej, TVN może pochwalić się największą liczbą wyświetleń na polskim YouTube w ujęciu miesięcznym, w lutym osiągając 195 milionów (wg raportu Sotrendera). Ponadto aż 76% fanów tvnpl znajduje się w najbardziej atrakcyjnej dla reklamodawców grupie docelowej 18-44 lat (Google Analytics, dane za I kwartał 2018 r.)
- Sukces kanału tvnpl w serwisie YouTube to najlepszy dowód na popularność i prestiż marki TVN – niezależnie od platformy. Stosunkowo niedawno zdecydowaliśmy się na publikację większej liczby krótkich form w tym serwisie. Stało się to możliwe dzięki współpracy z Google i bezpośredniej sprzedaży reklam na naszych kanałach na YouTube. – mówi Maciej Maciejowski, Dyrektor Pionu Dystrybucji Treści i Rozwoju Biznesu, Grupa TVN.
- TVN zawsze stał na straży jakości. Nasze programy wyznaczały trendy, kreowały mody i wpływały na opinie. Magia dobrej telewizji polega na tym, że produkcje są uniwersalne, a co za tym idzie sprawdzają się na każdej platformie. Dzięki obecności w świecie on-line dajemy widzom wolność wyboru miejsca, czasu i ekranu – dodaje Edward Miszczak, Dyrektor Programowy Grupy TVN.
Grupa TVN jako jedyny podmiot na polskim rynku telewizyjnym posiada aż 12 kanałów na YouTube, o łącznej liczbie subskrypcji 1,7 mln. Oprócz głównego kanału tvnpl, do oferty tematycznej należą: TVN Series, TVN Foodie, TVN Talent Show, TVN Turbo, TVN Fabuła, TVN Style, Uwaga!TVN, Fundacja TVN nie jesteś sam, TVN Kids, ToTeraz, Superwizjer TVN.
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.