Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Jeszcze lepszy kalkulator zdolności kredytowej
Porównywarka ubezpieczeń OC, AC, nieruchomości i podróży
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Warner Bros. Discovery liderem oglądalności we wrześniu 2025 r.

W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce.

  • Grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w widowni komercyjnej, notując udział na poziomie 22,7%.
  • Główny kanał grupy – TVN – był najchętniej oglądaną stacją w grupie 20-54, dzięki udziałowi na poziomie ponad 8,8%.
  • „Dzień dobry TVN" utrzymał pozycję lidera telewizyjnych poranków z udziałem na poziomie prawie 10,6% w grupie komercyjnej w dni robocze i ponad 11,1% w weekendy.
  • W minionym miesiącu „Fakty” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w Polsce w obu grupach docelowych, osiągając udział na poziomie 22,1% w widowni komercyjnej oraz prawie 20,6% w grupie wszystkich widzów.
  • Niezmiennie liderem stacji newsowych pozostaje TVN24 z udziałem na poziomie blisko 3,2% w grupie komercyjnej.
  • We wrześniu 2025 roku portal tvn24.pl odwiedziło 8,9 mln użytkowników miesięcznie, zajmując tym samym pierwsze miejsce w rankingu stron internetowych telewizji informacyjnych w Polsce.
  • Nowy sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia" zanotował rekordowy udział przekraczający 14,3% w widowni komercyjnej, a odcinek z 30 września osiągnął udział na poziomie ponad 17% w grupie 20-54.
  • Inne jesienne nowości również zdominowały swoje pasma antenowe – program „The Floor" zanotował średni udział na poziomie 10,8% w grupie komercyjnej, „Szpital Św. Anny" przyciągnął średnio ponad pół miliona widzów z udziałem 9,1%, a nowy sezon „Idź na całość" w TTV objął pozycję lidera w swoim paśmie ze średnim udziałem na poziomie 6,4% w grupie 20-54.
  • TVN Style utrzymał pierwsze miejsce w swojej kategorii, notując średni udział na poziomie 0,4% w widowni komercyjnej.

We wrześniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera, osiągając udział na poziomie 22,7% w grupie komercyjnej.

Udział największych grup medialnych we wrześniu 2025 r. w widowni komercyjnej 20-54

Stacja  Wrzesień 2025 r.
 TVN Warner Bros. Discovery  22,73%
 Grupa Polsat  22,42%
 Grupa TVP 15,48%

We wrześniu 2025 r. oferta programowa kanału TVN zdominowała konkurencję. W grupie komercyjnej stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 8,8%, tym samym utrzymując prowadzenie w zestawieniu Big5 w widowni docelowej, czyli tradycyjnie największych stacji. Imponujące wyniki osiągnął również kanał TVN7, który zanotował udział na poziomie blisko 4,7% w widowni komercyjnej.

Udział stacji Big5 we wrześniu 2025 r. w grupie komercyjnej 20-54

Stacja   Wrzesień 2025 r.
 TVN  8,81%
 Polsat  7,89%
 TVP2  4,83%
 TVP1  4,70%
 TVN7 4,67%

- Nasze kanały po raz kolejny potwierdziły swoją silną pozycję na rynku – TVN pozostaje liderem w grupie komercyjnej, TVN Style dominuje w swojej kategorii, a TVN7 notuje świetne wyniki. Cieszymy się, że widzowie z entuzjazmem przyjęli nasze jesienne nowości. "The Floor" od pierwszych odcinków wzbudza ogromne emocje – jeden z wrześniowych odcinków zgromadził przed ekranami ponad 1,14 mln widzów! Fenomenalnie radzi sobie "Ślub od pierwszego wejrzenia", który całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując rekordowe wyniki. Najpopularniejszy odcinek z 30 września osiągnął imponujący udział na poziomie 17% w widowni komercyjnej. Widzowie bardzo dobrze przyjęli również powrót kultowego programu "Idź na całość" w TTV, a nowy sezon serialu "Szpital Św. Anny" zyskuje coraz większą rzeszę fanów. To wspaniały start jesieni, a w nadchodzących tygodniach mamy jeszcze wiele do pokazania! – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery.

Źródło: informacja prasowa TVN

Łukasz Ropczyński
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN