W minionym miesiącu TVN Warner Bros. Discovery umocnił swoją pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce.
We wrześniu 2025 r. grupa TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera, osiągając udział na poziomie 22,7% w grupie komercyjnej.
Stacja | Wrzesień 2025 r. |
TVN Warner Bros. Discovery | 22,73% |
Grupa Polsat | 22,42% |
Grupa TVP | 15,48% |
We wrześniu 2025 r. oferta programowa kanału TVN zdominowała konkurencję. W grupie komercyjnej stacja osiągnęła udział na poziomie ponad 8,8%, tym samym utrzymując prowadzenie w zestawieniu Big5 w widowni docelowej, czyli tradycyjnie największych stacji. Imponujące wyniki osiągnął również kanał TVN7, który zanotował udział na poziomie blisko 4,7% w widowni komercyjnej.
Stacja | Wrzesień 2025 r. |
TVN | 8,81% |
Polsat | 7,89% |
TVP2 | 4,83% |
TVP1 | 4,70% |
TVN7 | 4,67% |
- Nasze kanały po raz kolejny potwierdziły swoją silną pozycję na rynku – TVN pozostaje liderem w grupie komercyjnej, TVN Style dominuje w swojej kategorii, a TVN7 notuje świetne wyniki. Cieszymy się, że widzowie z entuzjazmem przyjęli nasze jesienne nowości. "The Floor" od pierwszych odcinków wzbudza ogromne emocje – jeden z wrześniowych odcinków zgromadził przed ekranami ponad 1,14 mln widzów! Fenomenalnie radzi sobie "Ślub od pierwszego wejrzenia", który całkowicie zdominował swoje pasmo antenowe, notując rekordowe wyniki. Najpopularniejszy odcinek z 30 września osiągnął imponujący udział na poziomie 17% w widowni komercyjnej. Widzowie bardzo dobrze przyjęli również powrót kultowego programu "Idź na całość" w TTV, a nowy sezon serialu "Szpital Św. Anny" zyskuje coraz większą rzeszę fanów. To wspaniały start jesieni, a w nadchodzących tygodniach mamy jeszcze wiele do pokazania! – podkreśla Lidia Kazen, dyrektorka kanałów TVN w TVN Warner Bros. Discovery.
Źródło: informacja prasowa TVN