Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Najlepsza porównywarka telefonów
Porównywarka OC i AC
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Warner Bros. Discovery wygrywa z konkurencją we wrześniu

TVN Warner Bros. Discovery po raz kolejny potwierdziła pozycję lidera na polskim rynku medialnym. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 24% w widowni komercyjnej 20-54. Poszczególne stacje i programy telewizyjne, a także produkcje dostępne w serwisach streamingowych nadawcy cieszyły się znaczną popularnością.

  • TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w Polsce we wrześniu - stacja znalazła się na czele zestawienia Big5 z SHR na poziomie 8,4% w grupie demograficznej 20-54.
  • Kanał TVN7 zanotował wzrost widowni o 17,4% w grupie komercyjnej w porównaniu z analogicznym okresem 2022 r.
  • Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,4%), jak i w grupie 4+ (SHR 5,5%).
  • Najpopularniejszy kanał lifestyle’owy TVN WBD, TVN Style, był we wrześniu liderem swojej kategoii i osiągnął udział w widowni na poziomie 0,4% w grupie 20-54.

TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w grupie komercyjnej 20-54. Kanały grupy medialnej osiągnęły w minionym miesiącu 24% udziału w rynku.

Łukasz Ropczyński
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN