TVN Warner Bros. Discovery po raz kolejny potwierdziła pozycję lidera na polskim rynku medialnym. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 24% w widowni komercyjnej 20-54. Poszczególne stacje i programy telewizyjne, a także produkcje dostępne w serwisach streamingowych nadawcy cieszyły się znaczną popularnością.
- TVN był najchętniej wybieraną przez widzów stacją telewizyjną w Polsce we wrześniu - stacja znalazła się na czele zestawienia Big5 z SHR na poziomie 8,4% w grupie demograficznej 20-54.
- Kanał TVN7 zanotował wzrost widowni o 17,4% w grupie komercyjnej w porównaniu z analogicznym okresem 2022 r.
- Stacja TVN24 utrzymała pozycję lidera wśród kanałów newsowych zarówno w widowni komercyjnej 20-54 (SHR 3,4%), jak i w grupie 4+ (SHR 5,5%).
- Najpopularniejszy kanał lifestyle’owy TVN WBD, TVN Style, był we wrześniu liderem swojej kategoii i osiągnął udział w widowni na poziomie 0,4% w grupie 20-54.
TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pozycję lidera w grupie komercyjnej 20-54. Kanały grupy medialnej osiągnęły w minionym miesiącu 24% udziału w rynku.