Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

TVN Warner Bros. Discovery z najlepszymi wynikami oglądalności w styczniu

W styczniu 2023 roku TVN Warner. Bros. Discovery ponownie znalazła się na pozycji lidera rynku medialnego. W minionym miesiącu grupa osiągnęła udział na poziomie 23,2% w widowni komercyjnej, a TVN był najchętniej wybieranym kanałem w ramach grupy Big5 z SHR na poziomie 9% w widowni komercyjnej.

Początek roku upłynął pod znakiem sukcesu także w kanałach tematycznych nadawcy – TVN24 oraz TVN24 BiS zdominowały kategorię stacji newsowych z łącznym udziałem w widowni na poziomie 5,3% w grupie wszystkich widzów. Stacja TVN Style po raz kolejny zajęła pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych w grupie komercyjnej (SHR: 0,5%).

TVN WARNER BROS. DISCOVERY LIDEREM RYNKU W STYCZNIU

Grupa TVN Warner Bros. Discovery z sukcesem otworzyła nowy rok. Portfel grupy medialnej osiągnął 23% udziału w rynku, utrzymując pozycję lidera w grupie komercyjnej.

Udział największych grup medialnych w styczniu 2023 r. w widowni komercyjnej 16-49

Stacja Styczeń 2023 r.
TVN Warner Bros. Discovery 23,18%
Grupa Polsat 21,73%
Grupa TVP 18,55%
Dane: 02:00-25:59, Live + VOSDAL
Źródło: Nielsen Audience Measurement

 

Stacja TVN z udziałem 9% uplasowała się na pierwszym miejscu wśród kanałów telewizyjnych w Polsce, utrzymując przewagę nad pozostałymi stacjami z grupy Big5.

Dwiema z trzech najchętniej oglądanych pozycji w styczniowej ramówce stacji TVN były konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich. Turniej Czterech Skoczni w Bischofshofen 6 stycznia oglądało niemal 3,4 mln osób (SHR 4+: 26%), z kolei jego odsłona w Garmisch-Partenkirchen przyciągnęła przed ekrany prawie 3,2 mln widownię (SHR 4+: 26,1%). Na trzecim miejscu zestawienia popularności wśród widzów w minionym miesiącu znalazły się “Fakty”, których wydanie z 24 stycznia obejrzało niemal 3 mln osób (SHR 16-49: 25,7%).

- Bardzo mnie cieszą te wyniki. Styczeń jest dla nas zwykle trudniejszym miesiącem, bo mamy wtedy mniej premierowych programów na antenach naszych kanałów. Tym razem jednak bardzo nam pomogły wydarzenia sportowe – świetne wyniki oglądalności Pucharu Świata w skokach narciarskich na głównej antenie czy tenisowy Australian Open w Eurosporcie. Również finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ostatnią niedzielę był dla nas udanym przedsięwzięciem od strony telewizyjnej na antenach TVN, TTV i TVN24 oraz w Playerze. Utrzymanie przez nasz główny kanał pozycji lidera w grupie komercyjnej też jest dla nas dużym sukcesem – mówi Bogdan Czaja, Group Vice President – Programming & Operations, TVN Warner Bros. Discovery.

Zobacz także:

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN