Najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce w 2018 r. był TVN24. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement średni udział TVN24 w minionym roku wynosił 4,14 proc w grupie 4+ (rok wcześniej było to 4,27 proc. udziałów w rynku).
Drugie miejsce zajmuje TVP Info z udziałami na poziomie 3,34 proc. Co ciekawe TVP Info w 2017 r. miała udziały na poziomie rok wcześniej 3,83. Mimo dużych inwestycji, nowego studia, zmian w oprawie graficznej i nowych programów kanał informacyjny publicznego nadawcy zanotował znaczący spadek oglądalności rok do roku. Stacja TVP Info plasuje się na siódmym miejscu wśród najważniejszych kanałów telewizyjnych w Polsce.
Z kolei kanał informacyjny Polsat News w 2018 r. osiągnął udziały oglądalności na poziomie 1,12 proc. (rok wcześniej 1,14 proc.). Dało to 16 miejsce na liście najpopularniejszych kanałów.
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.