Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności". Polityka Prywatności i RegulaminJak wyłączyć cookies?
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?
Tak (głosów: 2797)
92%
Nie (głosów: 139)
4.6%
Zobaczę pierwsze odcinki, a potem zdecyduję (głosów: 104)
3.4%
Łącznie głosow:3040
W listopadzie TVN Warner Bros. Discovery wyprzedził konkurencję
W listopadzie TVN Warner Bros. Discovery osiągnął imponujące wyniki w pełni wykorzystując całe swoje portfolio obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych.
W listopadzie 2024 r. średni udział grupy w widowni komercyjnej osiągnął poziom blisko 22,2%, co dało TVN Warner Bros. Discovery pozycję lidera.
Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w grupie widzów 20-54, notując udział na poziomie ponad 7,9%.
TVN24 był liderem wśród stacji newsowych w obu grupach docelowych osiągając udział 5,5% w grupie wszystkich widzów oraz 3,4% w widowni komercyjnej.
„Fakty” niezmiennie utrzymały pozycję lidera wśród serwisów informacyjnych w obu grupach docelowych osiągając 21,3% w widowni komercyjnej oraz 20,9% w grupie wszystkich widzów.
W minionym miesiącu odbyła się premiera świątecznego hitu „Listy do M. Pożegnania i powroty”, który zebrał już ponad 1,5 mln widzów.
W listopadzie 2024 r. portale i strony internetowe TVN Warner Bros. Discovery dotarły do 44,5% wszystkich aktywnych internautów w Polsce.
Platformy Max i Player odwiedziło prawie 5,7 mln Realnych Użytkowników.
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.