Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Wyniki oglądalności - luty 2017

W lutym 2017 telewizja TVN wyprzedziła konkurencję we wszystkich kluczowych grupach docelowych. Był to również najlepszy luty w historii całej Grupy TVN, a stacje tematyczne pobiły swoje rekordy popularności.

Widzowie TVN z niecierpliwością czekali na powrót wiosennej ramówki. Antena główna z udziałem 12,4 proc. w grupie 4+ była w lutym najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w godzinach wieczornych. Nie miała sobie równych także w najważniejszej dla reklamodawców komercyjnej grupie docelowej (16 – 49), zarówno w paśmie 19 – 23 (15 proc. udziału), jak i przez cały dzień (12,9 proc. udziału).

Do najchętniej oglądanych nowości należy „Belle Epoque”, pierwszy w historii TVN serial kostiumowo-kryminalny. Pierwszy odcinek produkcji przyciągnął przed telewizory prawie 3 miliony widzów  (22,9 proc. udziału w grupie 16 – 49). „Milionerów”, którzy wrócili na antenę po 6 letniej nieobecności, regularnie ogląda ponad 2,2 mln osób (o czym już kilka dni temu informowaliśmy). Trzeci sezon „Drugiej Szansy” gromadzi przed telewizorami 2 mln widzów, uzyskując 17,4 proc. widowni komercyjnej (16 – 49). Najpopularniejszy odcinek kultowego reality-show „Agent-Gwiazdy” obejrzało prawie 1,7 mln osób (19,1 proc. widowni komercyjnej). „MasterChef Junior”, „Kuchenne Rewolucje” oraz „Kuba Wojewódzki” są najchętniej oglądanymi propozycjami w swoich pasmach (16 – 49).  „Fakty” są nadal najpopularniejszym serwisem informacyjnym. Średnio ogląda je ponad 3,4 mln widzów.

Luty był też wyjątkowym miesiącem dla całego portfolio TVN. Grupa zanotowała 23,9 proc. udziału wśród widowni komercyjnej (16 – 49) i ponad 4,2 proc. wzrostu rok do roku. Był to najlepszy luty w jej dotychczasowej historii. Przyczyniły się do tego znakomite wyniki stacji tematycznych.

Całodobowe udziały kanałów Grupy TVN w rynku w lutym 2017 roku

UDZIAŁY GRUPY TVN - LUTY 2017
  4+ 16-49
TVN 9,96 proc. 12,94 proc.
TVN7 3,13 proc. 3,45 proc.
TTV 1,66 proc. 1,94 proc.
HGTV 0,36 proc. 0,41 proc.
TVN24 3,99 proc. 2,27 proc.
TVN24 BIS 0,40 proc. 0,32 proc.
TVN STYLE 0,61 proc. 0,86 proc.
TVN TURBO 0,51 proc. 0,86 proc.
TVN FABUŁA 0,35 proc. 0,56 proc.
FOOD NETWORK 0,11 proc. 0,12 proc.
TRAVEL CHANNEL 0,16 proc. 0,12 proc.
GRUPA TVN 21,25 proc. 23,91 proc.

Źródło: Nielsen Audience Measurement

Mateusz Bugajski

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Wyświetlone 1-1 z 1 rekordu.
1
~ Łukasz4 marca 2017, 19:34
TVN ma rekordowo wysoką oglądalność, a tymczasem państwowe spółki ograniczają reklamę w... TVN :)
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN