W lutym 2017 telewizja TVN wyprzedziła konkurencję we wszystkich kluczowych grupach docelowych. Był to również najlepszy luty w historii całej Grupy TVN, a stacje tematyczne pobiły swoje rekordy popularności.
Widzowie TVN z niecierpliwością czekali na powrót wiosennej ramówki. Antena główna z udziałem 12,4 proc. w grupie 4+ była w lutym najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w godzinach wieczornych. Nie miała sobie równych także w najważniejszej dla reklamodawców komercyjnej grupie docelowej (16 – 49), zarówno w paśmie 19 – 23 (15 proc. udziału), jak i przez cały dzień (12,9 proc. udziału).
Do najchętniej oglądanych nowości należy „Belle Epoque”, pierwszy w historii TVN serial kostiumowo-kryminalny. Pierwszy odcinek produkcji przyciągnął przed telewizory prawie 3 miliony widzów (22,9 proc. udziału w grupie 16 – 49). „Milionerów”, którzy wrócili na antenę po 6 letniej nieobecności, regularnie ogląda ponad 2,2 mln osób (o czym już kilka dni temu informowaliśmy). Trzeci sezon „Drugiej Szansy” gromadzi przed telewizorami 2 mln widzów, uzyskując 17,4 proc. widowni komercyjnej (16 – 49). Najpopularniejszy odcinek kultowego reality-show „Agent-Gwiazdy” obejrzało prawie 1,7 mln osób (19,1 proc. widowni komercyjnej). „MasterChef Junior”, „Kuchenne Rewolucje” oraz „Kuba Wojewódzki” są najchętniej oglądanymi propozycjami w swoich pasmach (16 – 49). „Fakty” są nadal najpopularniejszym serwisem informacyjnym. Średnio ogląda je ponad 3,4 mln widzów.
Luty był też wyjątkowym miesiącem dla całego portfolio TVN. Grupa zanotowała 23,9 proc. udziału wśród widowni komercyjnej (16 – 49) i ponad 4,2 proc. wzrostu rok do roku. Był to najlepszy luty w jej dotychczasowej historii. Przyczyniły się do tego znakomite wyniki stacji tematycznych.
Całodobowe udziały kanałów Grupy TVN w rynku w lutym 2017 roku
UDZIAŁY GRUPY TVN - LUTY 2017 | ||
4+ | 16-49 | |
TVN | 9,96 proc. | 12,94 proc. |
TVN7 | 3,13 proc. | 3,45 proc. |
TTV | 1,66 proc. | 1,94 proc. |
HGTV | 0,36 proc. | 0,41 proc. |
TVN24 | 3,99 proc. | 2,27 proc. |
TVN24 BIS | 0,40 proc. | 0,32 proc. |
TVN STYLE | 0,61 proc. | 0,86 proc. |
TVN TURBO | 0,51 proc. | 0,86 proc. |
TVN FABUŁA | 0,35 proc. | 0,56 proc. |
FOOD NETWORK | 0,11 proc. | 0,12 proc. |
TRAVEL CHANNEL | 0,16 proc. | 0,12 proc. |
GRUPA TVN | 21,25 proc. | 23,91 proc. |
Źródło: Nielsen Audience Measurement
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.