Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Prawnik dla firm, konsumentów i osób fizycznych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądał nowy program Hotel Paradise w TVN7?

Nowa oprawa anteny TVN na wiosnę!

Już w piątek widzowie TVN zobaczą stację w nowej kolorystyce i oprawie! To nie tylko zmiana wizualna, ale także symboliczny przekaz podkreślający, że stacja niezmiennie zaskakuje innowacyjnością.

Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Znakiem rozpoznawczym TVN pozostaje – koło, które przyciąga, magnetyzuje a wprawione w ruch w nowej oprawie ma siłę sprawczą i pokazuje, że "TVN to coś, co nas łączy."

Telewizja niezmiennie odgrywa istotną rolę w życiu odbiorców, kształtuje nasze spojrzenie na rzeczywistość i wpływa na codzienne życie. Odświeżona oprawa wizualna TVN to nowoczesna odpowiedź na zmieniające się trendy. Punktem wyjścia do zmiany była koncepcja jedności dla procesu tworzenia nowego wizerunku marki. Elementy graficzne zastosowane w nowej oprawie reprezentują połączenie, różnorodność oraz pionierski charakter stacji. Podkreśla ona również rolę TVN jako istotnego medium promującego pozytywne zmiany.

nowa oprawa graficzna TVN (źródło: TVN)

Dział Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery w ścisłej współpracy z argentyńską agencją Superestudio podjął zadanie odświeżenia oprawy.

- Przy projektowaniu nowej oprawy musieliśmy pamiętać o jednym kluczowym aspekcie - spójności wizerunku TVN na wszystkich polach. Chcemy, aby nasza marka była atrakcyjna zarówno dla widzów, jak i reklamodawców. Dlatego nowa oprawa graficzna wykracza poza obszar telewizji i obejmuje wszystkie możliwe kanały i formy przekazu. Mamy nadzieję, że widzowie poczują, tak jak my, argentyńskie słońce i optymizm, które wybijają się z nowej identyfikacji wizualnej TVN – mówi dyrektor działu kreacji TVN Warner Bros. Discovery Piotr Rucki.

W rezultacie powstała oprawa, która jest zarówno świeża, jak i pełna energii. Nowe logo TVN jest minimalistyczne, ale jednocześnie dynamiczne. Idealnie oddaje charakter marki TVN.

nowa oprawa graficzna TVN (źródło: TVN)

- Już na wczesnych etapach projektowania zdaliśmy sobie sprawę, że subtelne zmiany w logo sprawią, że będzie ono bardziej odpowiednie dla marki, ale nie chcieliśmy stracić jego ikoniczności, wpływu i rozpoznawalności na polskim rynku telewizyjnym. Uprościliśmy więc logo, zastępując żółty kolor białym i zmodyfikowaliśmy kolor niebieski, aby znak był bardziej nowoczesny, ale jednocześnie zachował swoje dziedzictwo – wyjaśnia dyrektor wykonawczy Superestudio Ezequiel Rormoser

nowa oprawa graficzna TVN (źródło: TVN)

- Cała idea nowej oprawy, opiera się o słowo "United". Poprzez oprawę graficzną pokazujemy widzom, że TVN jest miejscem spotkań, gdzie różne perspektywy, kultury i idee łączą się w jedno. Logo, typografia, zdjęcia - wszystkie te elementy są ze sobą harmonijnie połączone, tworząc dynamiczne i wielokolorowe layouty. Oprawa oparta jest o zdjęcia gwiazd, ponieważ to one są autorytetami dla wielu widzów, niosą za sobą przekaz – dodaje dyrektor departamentu kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery Robert Przyszlak.

nowa oprawa graficzna TVN (źródło: TVN)

Poprzez połączenie różnych elementów marki oraz akcentowanie idei wspólnego celu i emocji, Dział Kreacji i Autopromocji TVN Warner Bros. Discovery wraz z Superestudio stworzyli nową tożsamość marki TVN.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

NASZE WYWIADY
FAKTY TVN