Kanał Discovery Channel w grudniu miał najwyższe udziały w rynku oglądalności od 4 lat. Stacja zanotowała udziały na poziomie 0,89%. Najchętniej oglądanym programem Discovery Channel było "Złomowisko PL".
Siódmy sezon "Złomowisko PL" osiągnął średni udział na poziomie 3.28% i zgromadził przed telewizorami średnio 186 tys. widzów. Polska produkcja Discovery Channel swoją premierę miała w 2015 roku. Tej jesienii stacja emitowała już siódmy sezon.
Program ukazujący kulisy złomowego biznesu z sezonu na sezon zyskiwał uznanie widzów, a występujący w nim bohaterowie - popularność. Codzienne zmagania właścicieli złomowisk, ich pracowników oraz złomiarzy poszukujących odpadów, które mogliby spieniężyć, śledzą tysiące Polaków.
Lista dodanych komentarzy
Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.
Pola oznaczone * są wymagane.