Przez dalsze aktywne korzystanie ze Strony tvnfakty.pl i Forum bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Autora Strony i Zaufanych Partnerów, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji, tworzenia statystyk odwiedzin Strony i zapisywania postów na forum oraz komentarzy pod artykułami. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie ze Strony i Forum, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Strona i Forum znajdziesz w "Polityce Prywatności".
Polityka Prywatności i Regulamin    Jak wyłączyć cookies?

AKCEPTUJĘ

ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
INVISALIGN - niewidoczne leczenie ortodontyczne od najmłodszych lat
Ortho Esthetica - Klinika stomatologiczna w Warszawie
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński Medical & SPA
Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych.
Zobacz nową kolekcję Perla Lusso!
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
SONDA
Czy będziesz oglądać nowe show z Edytą Górniak w roli głównej?

Serial "Pułapka" w serwisie player wcześniej niż w telewizji oraz z wyjątkową promocją

Serial "Pułapka" powraca z drugim sezonem. Pierwszy odcinek nowej serii od wczoraj można obejrzeć w player.pl. Na Playerze "Pułapkę" można oglądać siedem dni przed premierą telewizyjną. Ponadto specjalnie dla fanów produkcji TVN Discovery Polska przygotowała wyjątkową interaktywną grę fabularną.

Użytkownicy będą mogli pokierować losami swoich ulubionych bohaterów i zanurzyć się w mroczną atmosferę serialu, wybierając wątki prowadzące do aż 8 różnych zakończeń.

Dla wszystkich fanów „Pułapki” powstała angażująca gra wideo „Pułapka - Bunt”, w której widzowie będą mogli wcielić się w jednego z głównych bohaterów serialu – niezłomnego komisarza „Czarnego” (granego przez Leszka Lichotę). Akcja dzieje się w więzieniu, w którym bohater został osadzony na koniec pierwszej serii.

- Nasza akcja promocyjna opiera się na angażowaniu użytkowników player.pl w niekonwencjonalne, ciekawe rozwiązania fabularne. Interaktywny storytelling jest jednym z takich gorących tematów, na których warto oprzeć promocję. Trend do włączania widzów w kreowanie treści pojawia się od czasu do czasu w różnych miejscach na świecie, a my do działań promocyjnych player.pl wykorzystujemy go po raz pierwszy - mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

- Napisanie scenariusza tej interaktywnej fabuły zleciliśmy scenarzystom serialu, dzięki czemu mamy pełną spójność postaci z główną fabułą. Ale w przeciwieństwie do linearnej narracji serialu – tu mamy do czynienia z wątkami, które się rozszczepiają – dlatego skonstruowanie interaktywnej fabuły wymagało zmiany podejścia do budowania narracji. Na szczęście scenarzyści bardzo chętnie podeszli do tego wyzwania – i poszło im super. Co ważne, gra nie zdradza żadnych wątków serialowych – dodaje Radek Kotapka, dyrektor kreatywny TVN Emotion Studio.

Fabułę interaktywnej fabuły "Pułapka - Bunt" zrealizowało TVN Emotion Studio, czyli dział TVN Discovery Polska specjalizujący się w produkcji treści do internetu. "Pułapka – Bunt" będzie promowana w całym digitalowym środowisku TVN Discovery Polska: w player.pl, na Facebooku, Instagramie, stronie internetowej formatu, na kanałach YouTube. Autorami koncepcji i jej twórcami są TVN Emotion Studio oraz zespół produkcji TVN Kraków. Podobne projekty były już wcześniej realizowane – pierwszy tego typu materiał powstał w lutym tego roku do serialu "Szkoła". W ciągu pierwszego tygodnia od publikacji wideo zyskało 2 mln wyświetleń i zaangażowanie fanów na bardzo wysokim poziomie – 24%.

Łukasz Ropczyński

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Wyświetlone 1-1 z 1 rekordu.
1
~ ke3 września 2019, 11:14
Najlepszy serial tej jesieni!
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN