Miesięcznie odwiedza nas 200 000 użytkowników!
ODZIAŁY LOKALNE
Kraków
Łódź
Warszawa
Poznań
Toruń
Wrocław
Szczecin
Katowice
Gdańsk
Białystok
PARTNERZY
Park Hotel**** KUR & SPA W. Buczyński
Komfortowy Hotel zaprasza do Świeradowa Zdroju
Hotel Buczyński Medical & SPA
Nowo otwarty 4-gwiazdkowy hotel w górach
Piękno Twojego Wnętrza
Producent mebli tapicerowanych
Kompleksowa obsługa instalatorów
Praktyczne warsztaty dla instalatorów!
Sklep Montersi.pl
Pomoże rozliczyć podatki za 2016 rok
Zakupy i zabawa
Intymne zakupy online
SONDA
Jak Ci się podoba nowa wersja tvnfakty.pl?

Zmiany w TVN Media

TVN S.A., wiodąca grupa medialna w Polsce, należąca do Scripps Networks Interactive, wprowadza zmiany w Zarządzie swojej spółki zależnej – TVN Media Sp. z o.o. Piotr Tyborowicz obejmie stanowisko Prezesa Zarządu, zastępując w tej roli Jima Samplesa, Prezesa i Dyrektora Generalnego TVN S.A., który został nowym Przewodniczącym Rady Nadzorczej TVN Media. Jednocześnie Piotr Korycki będzie pełnić funkcję Wiceprezesa firmy.

Piotr Tyborowicz jest w firmie od samego początku, zna ją od podszewki i od lat zarządza Biurem Reklamy TVN, co sprawia, że jest idealnym kandydatem na stanowisko Prezesa TVN Media. Funkcję Wiceprezesa obejmie Piotr Korycki, ekspert z obszaru finansów i zarządzania. To świetni managerowie z ogromnym doświadczeniem, bardzo się cieszę z tych nominacji.

- powiedział Jim Samples, Prezes i Dyrektor Generalny TVN S.A.

Piotr Tyborowicz jest managerem z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży. Karierę zawodową rozpoczął w 1993 roku w firmie Publipolska, należącej do Fininvest Group. Do TVN dołączył w 1997 r. Rok później objął stanowisko Dyrektora Biura Reklamy. W latach 1999-2004 pełnił funkcję Członka Zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż w TVN S.A. Ponownie do tej roli został wybrany w 2012 roku. Jednocześnie zasiadał w radach nadzorczych innych znanych firm i instytucji, w tym Legii Warszawa S.A. Piotr jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Piotr Korycki rozpoczął karierę zawodową w 1998 roku w warszawskim biurze PricewaterhouseCoopers, do którego dołączył jako członek zespołu działającego w obszarze telekomunikacji, mediów i technologii. Pracę w TVN rozpoczął w 2003 roku jako Zastępca Dyrektora Finansowego, następnie objął stanowisko Dyrektora Finansowego Grupy TVN. Odpowiada za wszelkie funkcje z obszaru finansów, był zaangażowany w emisję polskich i zagranicznych obligacji, procesy fuzji i przejęć, a także w przygotowanie debiutu giełdowego TVN S.A. Od powołania TVN Media w 2011 roku, jest Członkiem Zarządu spółki aktywnie zaangażowanym w rozwijanie działalności brokerskiej Premium TV. W 2012 roku Piotr został powołany na funkcję Członka Zarządu Grupy TVN, przejmując dodatkowo odpowiedzialność za zakupy programowe Grupy TVN oraz większość funkcji wsparcia biznesu. W 2015 roku został mianowany Wiceprezesem Zarządu Grupy TVN S.A. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz International Institute for Management Development (IMD) w Lozannie w Szwajcarii.

TVN Media Sp. z o. o. to spółka zależna TVN S.A., która odpowiada za działania marketingowo-sprzedażowe Grupy. W jej strukturze znajduje się największe biuro sprzedaży reklam w Polsce.

Polscy reklamodawcy już po raz drugi uznali Biuro Reklamy TVN Media za najlepsze w kraju (na podstawie raportu specjalnego Media & Marketing Polska). W ramach jego struktur funkcjonuje Premium TV, największa i najbardziej kompleksowa telewizyjna oferta reklamowa, gwarantująca precyzyjne dotarcie do zróżnicowanych, atrakcyjnych grup docelowych za pomocą dedykowanych spotów i rozwiązań niestandardowych oraz Premium Digital, które odpowiada za promocje treści wideo w środowisku on-line, co umożliwia budowanie nowoczesnej i efektywnej komunikacji multiscreen oraz zwiększenie zaangażowania w sieci. Obecnie Premium TV reprezentuje ponad 60 kanałów, w tym Telewizję Puls, Viacom International Media Networks, ITI Neovision, The Walt Disney Company, Discovery Networks, Sony Pictures Television, FOX Networks Group, oraz stacje Grupy TVN.

Biuro Reklamy TVN Media to też branżowy lider w dyskusji na temat siły telewizji. Dzięki platformie tv.tvnmedia.pl klienci mają zapewniony dostęp do szerokiej wiedzy o reklamie w TV. Co więcej, w tym roku Biuro Reklamy po raz pierwszy zorganizowało międzynarodową konferencję TV DAY, poświęconą roli telewizji w komunikacji marketingowej we współczesnym świecie. Spotkanie to przyciągnęło prawie 1000 gości, w tym światowej sławy ekspertów i przedstawicieli kluczowych firm mediowych.

Mateusz Bugajski

Dodaj komentarz

Aby dodać komentarz, wypełnij poniższe pola. Każdy komentarz musi przejść proces weryfikacji.

Pola oznaczone * są wymagane.

Lista komentarzy

Lista dodanych komentarzy

Hotel Buczyński Medical & SPA
Park Hotel KUR & SPA
NASZE WYWIADY
FAKTY TVN